Gå til innhold

Da har jeg forhaandsstemt!

Anbefalte innlegg

"de rike", er ikke de mennesker de?Deer bare "rike". Hvorfor er det "de rike" som vil ha Herman Friele som ordfører?
Hvorfor det er de rike som vil ha ham som ordfører? De rike er som oftest kapitalister. For ellers hadde de ikke hatt alle pengene selv, men kanskje delt med andre som trengte de mer.

De rike kapitalistene er som Herman Friele. Egoistisk, gniten og "mye vil ha mer-mennesker".

De stemmer på Friele for han har selvsagt ikke planer om å gjøre Bergen til en by for arbeiderklassen. Da jobber han mot seg selv. Han vil lage Bergen til en by for de rike. Hvor de rike får mer, og de fattige blir flere og får mindre.

Han har ikke tenkt å hjelpe uteliggere, arbeidsledige eller narkomane. Så lenge de ikke kan arbeide på kaffeplantasjen for umenneskelig lave inntekter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...

Reklamekampanjer er elt greit, for min del kunne det gjerne vært slike på TV også.

Har vi ikke nok reklame om bleier og bind og dritt og lort da, om ikke politikk-dritt skal komme i tillegg?

Dessuten er det vel ikke gråtende sigøynerelger og fengende dance-låter som skal trekke folk. Fristelsen til å bruke film sin evne til å fenge fremfor å informere tror jeg kan bli litt stor.

Du har nok ikke sett hvordan slikt foregår i US!

Bare for å rakke litt ned på politikkens satan også her, fikk du med deg at under valgkampen kjørte republikanerne subliminale meldinger på sine TV-reklamer? Et slikt ørlite mini-sekunds flashing av ordet "RATS" koblet mot demokratene?

Det er viktig å påvirke de som skal stemme! Det er du vel enig i. De må VITE hva det er de stemmer for.

Påvirke eller informere?

Når det er sagt, tror du det er mulig å vite hvorfor man _IKKE_ stemmer også?

Stort sett har nok kaffearbeiderne det OK, de som har det greit kommer jo ikke frem i media.

Kan ikke du ta og undersøke dette litt for oss. Jeg mener, du sier vel ikke at "stort sett tror jeg nok det faller mye dumt ut av munnen min"?

Gjør du?

Lenke til kommentar
Kaffeabreiderne får så godt som alltid nok og god nok lønn.

...

Min munn ramler det som regel veldig lite ut av. Det meste er svært gjennomtenkt.

Del de fakta som ligger til grunn for dine tanker med oss, slik at også vi kan ha håp om å nå opp til ditt intellekts opphøyete stråleglans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...