NBGaming Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Da har jeg problemer igjen, denne gangen med å lese hva hun vil. Det jeg lurer mest på er hvordan jeg kunne kapre hennes hjerte, siden jeg er ikke spesielt attraktiv, eller noe sånt. Jeg kan litt flørting, og det er egentlig det. Alle vennene mine sier at hun er for god for meg, og det er et komplement! Men hvordan skal jeg tolke ting hun sier og gjør? Hjelp? Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ikke godt å si noe ut fra det lille vi får av info her. Selvtilliten din virker ikke å være særlig høy, eller kan du ha vist god selvtillit overfor henne? Hvordan er forholdet deres? Nært? Kjærester? Hvordan oppfører hun seg? Hvor lenge har det vart? Hvilke signaler vil du si hun gir? Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Details. Hvis vinnene dine sier hun er for god for deg så er det ikke så gode venner ^^ Men uansett, trenger mer detaljer om forholdet deres hvis jeg skal kunne være til noe hjelp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå