Laila - Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Miss Universe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 søt den da,,,smil og ønsker deg en riktig fin fin dag klem jeanette Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 søt den da,,,smil og ønsker deg en riktig fin fin dag klem jeanette Tusen takk Jeanette! Ønsker deg en finfin dag også :) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Dette burde du tatt med stativ hvis du absolutt vil ha lukkertiden til 1/25 sek..det ble rett og slett uskarpt Lenke til kommentar
se# Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 De er søte når de er små. 1/25 sekund bør det være mulig å håndholde og stativ hjelper lite hvis det er hesten som leer seg. Men raskere lukker øker uansett sjansen for et skarpt bilde. Synes forøvrig ikke dette var så ille, men er det ikke helt skarpt vil det se bedre ut hvis den store versjonen er litt mindre. Får vi se resultatet fra det andre kameraet også? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Dette burde du tatt med stativ hvis du absolutt vil ha lukkertiden til 1/25 sek..det ble rett og slett uskarpt Takker Terje. Ser jo at bildene er lyse - så kortere lukkerhastighet hadde vært fullt mulig. Stativet lå i bilen tre meter unna,Kjempefint med tilbakemeldingen din - ting er så mye lettere å huske og å lære når en kan knytte det opp mot noe. Og knytte disse erfaringen mot noe det kan jeg jo nå Så får vi se hvordan det går .... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) De er søte når de er små. 1/25 sekund bør det være mulig å håndholde og stativ hjelper lite hvis det er hesten som leer seg. Men raskere lukker øker uansett sjansen for et skarpt bilde. Synes forøvrig ikke dette var så ille, men er det ikke helt skarpt vil det se bedre ut hvis den store versjonen er litt mindre. Får vi se resultatet fra det andre kameraet også? Tusen takk SE# Kunne nok hatt raskere lukker. Kan ikke skryte av at jeg er stø på hånden Har flere muligheter til å prøve igjen , og setter stor pris på tipsene Skal sende ballen til Jentungen2 - så håper jeg hun tar den og legger de ut Hehe...du la merke til at hun ikke holdt kameraet stødig????? Endret 3. september 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
se# Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hehe...du la merke til at hun ikke holdt kameraet stødig????? Skjønte ikke den siste kommentaren der, men kanskje det går opp et lys etter hvert. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Hehe...du la merke til at hun ikke holdt kameraet stødig????? Skjønte ikke den siste kommentaren der, men kanskje det går opp et lys etter hvert. Venter å ser, legger ut svaret på "gåten" imorgen. Det har noe med at du spør om resultatet fra det andre kameraet.Tenkte det var litt underfundig humor ute å gikk fra din side Kamera hennes var uskarpt på bilde = kamera hennes i bevegelse= hennes bilder blir uskarpe bilder Endret 3. september 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
se# Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hehe...du la merke til at hun ikke holdt kameraet stødig????? Skjønte ikke den siste kommentaren der, men kanskje det går opp et lys etter hvert. Venter å ser, legger ut svaret på "gåten" imorgen. Det har noe med at du spør om resultatet fra det andre kameraet.Tenkte det var litt underfundig humor ute å gikk fra din side Kamera hennes var uskarpt på bilde = kamera hennes i bevegelse= hennes bilder blir uskarpe bilder Da er jeg med. Jeg så jo kameraet var uskarpt, men trodde det var pga at det var ute av fokus. Så forresten bildene var lagt ut nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg