manutensvar Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Hei Først kan jeg jo skrive litt om hva jeg er ute etter, det er et kvinnesyn på det jeg legger ned, og om der er noe framtid i det jeg legger ned. --- Vi ble kjent en gang tidlig 2000 tallet, og den tiden Hvar vi gode venner, og var aldri noe mer en det. Men så fikk hun seg type og vi dabbet litt fra hverandre noe som jo skjer av og til. Etter dette har man vært på på begrepet "Hei". Men en gang etter nyttår sendte jeg en melding og spurte hvordan det gikk for tiden. Det viste seg at ting ikke har vært så greit den siste tiden, og vi fant egentlig tonen der vi slapp når hun fikk type, som venner. Jeg har på min side slitt med depresjon lengere tid, men hun har hjulpet meg meget på vei for å finne en løsning på dette, så man i dag har noen å prate med som ikke står meg så nært. Hun har had problemer med typer som har sviktet henne gang på gang, regner med de fleste kvinner som leser dette vet hva det er prat om. --- Men vet ikke når tid det skjedde men vi har på en måte bare blid mer og mer trygg på hverandre, og vi har på en måte "ilag" men samtidig ikke det, her kommer det som er litt rart for meg. Hun vill ikke annonsere at man er ilag, på begrunnelse at hun ikke er klar for noe forhold. Men samtidig så er planen at vi skal fløtte ilag. Men er det så lurt, har fortalt om mine følelser for henne, men hun sier at hun ikke er klar for noe forhold. Hvilke signaler burde jeg se etter? Useriøse innlegg blir ikke svart. Endret 3. september 2012 av manutensvar Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Har vært gjennom så og si akkurat det samme selv, og det endte med at mens vi "holdt på", hadde hun sex med over 10 forskjellige andre fyrer og jeg var bare der som en back-up plan og var der i hennes vanskelige tider. Hun sa hun ikke var klar for noe forhold, men så snart jeg begynte på andre jenter, fikk jeg høre av henne at hun var klar for et forhold og at hun var dødsforelska i meg osv, osv. Kan du utdype hva du mener med at dere "på en måte" er sammen, men samtidig ikke? Har dere sex regelmessig? Er dere med hverandre hver dag? Har hun fortalt vennene sine om deg og hvordan forhold dere har? Skal dere flytte sammen snart eller i framtiden? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Involverer forholdet deres langvarig og regelmessig donnings? Da er du hvertfall et stykke på veien til å være et par. Lenke til kommentar
manutensvar Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Til Eloquent. Vi er lamme hverandre så og si hver dag, med noen unntak da se følgelig, da man ikke bor ilag. vi har sex regelmessig, prater med hverandre hver dag. siden i vinter er det noen dager man ikke har pratet ilag. Ja hun har pratet med alle som er hennes venner, eller dem som spørr. Flytte sammen er i framtiden. Grunnen til også man søker litt hjelp er pga. man ikke har dame på en stund nå. på en måte ilag vil si, at man gjør nesten alt ett vanlig par gjør. Endret 3. september 2012 av manutensvar Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Det høres da ut som dere er sammen egentlig. Den eneste grunnen til at hun ikke tør å gjøre det offentlig, er fordi hun er redd hva folk skal tenke, evt. redd for å såre eks(en/er) eller slikt. Jeg kjenner henne ikke da, så jeg skal ikke være for rask med å slenge anklager, men det er sånn det virker for meg med infoen jeg har fått så langt. Kan anbefale deg å prate med henne om hvorfor hun ikke vil gjøre det offentlig når dere allerede ER sammen. Det eneste som hindrer dere i å være sammen, er å offentliggjøre det. Endret 3. september 2012 av Eloquent Lenke til kommentar
manutensvar Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Det høres da ut som dere er sammen egentlig. Den eneste grunnen til at hun ikke tør å gjøre det offentlig, er fordi hun er redd hva folk skal tenke, evt. redd for å såre eks(en/er) eller slikt. Jeg kjenner henne ikke da, så jeg skal ikke være for rask med å slenge anklager, men det er sånn det virker for meg med infoen jeg har fått så langt. Kan anbefale deg å prate med henne om hvorfor hun ikke vil gjøre det offentlig når dere allerede ER sammen. Det eneste som hindrer dere i å være sammen, er å offentliggjøre det. Er noen ekstra opplysninger jeg også har. Har fådd svar at hun ikke er klar for noe forhold. Dette selv om man skal flytte ilag snart. I tilegg sier hun følgene, nå mens det er en del stress så ønsker hun å være alene ? Hva skal jeg tolke utav dette? Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg kan sitte hele dagen og gjette og skrive hva jeg tror kan være tilfellet og kanskje gi deg falske forhåpninger eller gi deg falsk innblikk i hennes tankeverden, men jeg tror ikke dette er noe noen på nettet kan vite egentlig. Du må nok snakke med henne om det, fortelle henne at hun utgir miksede signaler og at du blir forvirret. Om du absolutt ikke vil konfrontere henne, er ditt nest beste alternativ å prate med hennes bestevenninne. 1 Lenke til kommentar
manutensvar Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Tusen takk for feadback. Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Dette høres ikke ut som noen god ide. Flytte sammen for dere ville ikke virket så bra tror jeg. Man må være veldig klar på hva man føler og hva som går greit, helt ærlig må man være. Om du vil ha hun som kjæreste, å hun ikke vil, så vil ikke det bli noen koselig situasjon for deg om hun plutselig tar med hjem noen andre. Dere kan bo sammen som venner, Om du ikke har sterke følelser for henne, å kan bo med hun som en venn, med separate rom.. at du har toleranse for at hun kan ta med hjem en person en kveld. At hun har det samme. Om alt dette går greit, å dere klarer å få til en avtale som dere begge er svært komfortable med, så kan jeg se for meg dere klarer bo sammen. Jeg ville ikke gjort det. Her må du nesten være ærlig med deg selv. Min mening er i allefall: Om du vil ha kjæreste, så er ikke dette rette damen. Jeg ser for meg en bitter slutt på denne affæren. Kun grunnet hennes lyst til å være med deg, uten å offentliggjøre det. Det hinter til manglende følelser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå