Gompedyret Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Min gamle Ericsson t20 synger nok på siste verset, så det er snart på tide å investere i ny telefon. Tydeligvis er det mye gromt å velge i for tiden, så hva bør man velge? Her er noe av det jeg har tenkt meg at den skal ha: -Polyfoniske ringetoner, helst slik at man kan ta f.eks. midifiler og laste ned fra sin egen maskin (ir-port?) -generelt bra muligheter til å skreddersy mobben (ringetoner, bilder) etter egne ønsker -god, helst stor fargeskjerm (trenger ikke være mer enn 256 farger) -lang batterilevetid Finnes noe slikt? Prisen bør ikke være mye mer enn 2000 kroner ubundet. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 nokia 3100 kunne jo ha vært en mulighet hvis du ikke krevde IR :-? Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Se heller på ericsson hvis du vil ha gode ringetoner. De har mulighet for mangle flere stemmer samtidig. De fleste midier blir "amputert" på min 6610 og du må prioritere de stemme du helst vil høre :-? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Vel: T300/T310 er jo å anbefale... Bilder og fint mulig etter en omgang i Photoshop... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå