krakereid1 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hei, har nylig kjøpt meg antenne (med innebygd forsterker). Får inn mange kanaler (40+), men får bare sett på NRK kanalane. Alle andre kanaler som eg (faren min) betalar for får eg opp "Forvrengt Signal" på. Har denne TV'en: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE40EH5005XXE/samsung-40-led-tv-ue40eh5005 Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
gxi Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Det betyr at TVen ikke kan dekryptere signalet. Sjekk CAM-modul og smartkort (du har vel det? ). Menyen på TVen burde kunne vise status for lisensene registrert på kortet. Lenke til kommentar
krakereid1 Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Ja, har CAM og kort. Det er satt inn riktig vei, det veit eg. Ringte RiksTV, dei sa eg skulle la NRK stå på i ein times tid, så kom alle kanalane etter kvart. Men ingen forandring. Han ba meg sjekke kanal 51 (Visjon Norge?), men hadde fortsatt "Forvrengt Signal". Han fortalte meg ka som var problemet (huska ikkje). Fortsatt "Forvrengt Signal". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå