AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Jeg lurer på når dere har sex med oss jenter om det er bedre/verre/likegyldig om jenta er våt eller ikke? Da tenker jeg på friksjonsmessig og sånn. Hva er best? Hadde sex med en fyr i helga, har ikke hatt sex på mange år, og jeg klarte ikke blir ordentlig våt og det gjorde veldig vondt da han holdt på men han sa det var godt for han.. Kan det stemme tro eller ville han bare få meg til å føle meg bedre? Anonym poster: 459fcd388614c0c0eca90faf44f02d28 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Hvis ikke jenta også har det godt så er det bortkastet... 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Det er ikke deilig for gutten om du blir så våt at ikke det blir noe særlig motstand. For eksempel når du kommer så blir du automatisk videre ikke sant, og da blir det mindre motstand for gutten. Dette blir bedre etter en liten stund igjen. Men det er jo ikke deilig om det ikke er noe vått og det ikke glir "av seg selv". Uansett så hadde jeg aldri klart å nyte sex om jeg hadde sett/visst at jenta ikke nyter det. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 TMB oppsummerer utmerket hvordan det fungerer. Veldig våt = mindre friksjon, mindre motstand, glir veldig lett, som en bøtte med vann. Lite våt = mer friksjon, mer motstand, føles trangere, glir ikke like lett. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) som en bøtte med vann. kanskje litt å ta i men Endret 3. september 2012 av TMB Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Hvis ikke jenta også har det godt så er det bortkastet... lol. 2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 Hvis ikke jenta også har det godt så er det bortkastet... lol. lol Det er good både med og uten våt tilstand. Som regel så blir det vått etter hvert da. 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Liker best sex når det er godt for jenta. Jeg kommer til å komme uansett, om det er under selve akten eller når hun suger meg etterpå. Viktigste er at det er godt for henne. Liker hun det vått liker jeg det vått. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Knusktørt er jo bare vondt og fælt for begge parter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg