Gå til innhold

Hvorfor tror du ikke på gud?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet at Allah og Gud er samme fantasifigur?

Nei, her er du nok feilinformert. Har vist tidlegare kvifor Allah og Satan er den same, men sidan du ikkje har fått det med deg kan eg legge ut på ny eit utsnitt av John Preacher si bok "The Islamic Antichrist" (denne ligg gratis ute på nett, og er verd å lese).

Er din Gud så svakere enn Satan? Dersom din Gud er allmektig så burde ikke Satan kunne være til noe bryderi overhode.

Paradokset er jo at "gud" og "satan" jo nødvendigvis må være en og samme, og som jeg har prøvd å formidle til de glad-kristne her mange ganger nå så konspirerer disse to begrepene som en.

Uten satan med sine trusler og avstraffelser er jo ikke gud noenting. Og ved å ikke innrømme at de er en og samme så har man akkurat fjernet guds allmektighet.. så da kan man jo velge.

Mitt råd er å velge dem begge bort, de er ingenting i forhold til deg.

Lenke til kommentar

Fantasifigurer må ikke tas så seriøst.

Dersom du er så ignorant, bør du kanskje heller ikkje påstå noko bastant om åndelege vesen du ikkje har verken kunnskap om eller kjennskap til.

Er din Gud så svakere enn Satan? Dersom din Gud er allmektig så burde ikke Satan kunne være til noe bryderi overhode.

Gud viste sin styrke over Satan då Jesus døydde på krossen og overvann døden.

Kol 1:15 - " Han avvæpna maktene og herredøma og stelte dei fram til spott og spe då han synte seg som sigerherre over dei på krossen."

Du må ikke bare sitere det som passer fint inn, ta med alt. Det var vel blandt annet dødsstraff for å arbeide på sabbaten?

Og her er resten av straffe/dødslisten:

http://www.bibelguiden.com/regler.shtml

Matt 12:1-15 - "På den tid hende det at Jesus gjekk gjennom ein kornåker på ein sabbat. Læresveinane hans var svoltne og tok til å riva av aks og eta. Då farisearane såg det, sa dei til han: «Sjå, no gjer læresveinane dine noko som ingen har lov til å gjera på sabbaten!» Men han svara: «Har de ikkje lese kva David gjorde den gongen han og dei som var med han, vart svoltne? Han gjekk inn i Guds hus og åt skodebrøda, dei som korkje han eller mennene hans hadde lov til å eta, men berre prestane. Eller har de ikkje lese i lova at prestane kvar sabbat krenkjer sabbaten i templet, og likevel er utan skuld? Og det seier eg dykk: Her er det som er større enn templet. Hadde de skjøna kva som ligg i det ordet: Det er miskunn eg vil ha og ikkje offer, så hadde de ikkje dømt dei som er skuldlause. For Menneskesonen er herre over sabbaten.»

Så gjekk han derifrå og kom inn i synagoga deira. Der var det ein mann som hadde ei lam hand, og dei spurde Jesus: «Er det tillate å lækja på sabbaten?» Dei ville ha noko å klaga han for. Han svara: «Om ein av dykk hadde ein sau, og han datt i ei grøft på sabbaten, ville han ikkje då få tak i sauen og dra han opp? Kor mykje meir verdt er ikkje eit menneske enn ein sau! Så er det då tillate å gjera godt på sabbaten.» Og han sa til mannen: «Rett ut handa!» Han så gjorde, og handa vart god som den andre. Men farisearane gjekk ut og la planar om korleis dei skulle få rudt han or vegen. Då Jesus fekk vita det, drog han derifrå."

Guds lov var streng fordi jødane var utvalt av Gud til å leve spesielt heilagt. Det er imidlertid ikkje noko menneske korkje då eller no, som kan oppfylle heile lova. Berre ein, og det er Jesus. Jødane utførte ofringar, som alle var eit førebilete på Jesus og det fullkomne offeret han var for oss på Golgata. Grunnen til at eg siterte Joh 3:16 er fordi det samanfattar essensen i Guds Ord i eit vers. Det handlar om Gud som ser i nåde til oss syndige menneske, som elskar oss sjølv om vi av naturen er i opprør med Gud. Det var denne store kjærleiken som heldt Jesus fast til krossen. Han kunne heile tida sagt nei, og alle Guds englar ville ha tilbedt han. Då ville imidlertid ingen vorte frelst.

Difor er Bibelen Guds kjærleikshistorie til oss menneske, det handlar ikkje om straff. Vi fortener alle dødsstraff etter lova, men Jesus tok det alt på si kappe. Og vi går fri. Halleluja!

Kol 2:13f - "De var døde på grunn av syndene dykkar, uomskorne som de var med dykkar vonde natur. Men han gjorde dykk levande saman med Kristus, med di han tilgav oss alle våre synder. Og han strauk ut skuldbrevet mot oss, det som var skrive med lovbod og gjekk oss imot; han tok det bort då han nagla det til krossen."

Paradokset er jo at "gud" og "satan" jo nødvendigvis må være en og samme, og som jeg har prøvd å formidle til de glad-kristne her mange ganger nå så konspirerer disse to begrepene som en.

Uten satan med sine trusler og avstraffelser er jo ikke gud noenting. Og ved å ikke innrømme at de er en og samme så har man akkurat fjernet guds allmektighet.. så da kan man jo velge.

Mitt råd er å velge dem begge bort, de er ingenting i forhold til deg.

Nei, dette stemmer ikkje. Gud og Satan er motsetningar. Gud er Skaparen av himmel og jord (1. Mos 1:1), Satan er ein skapning. Gud er allestadsnærverande, medan Satan er bunden til ein stad. Styrkeforholdet er deretter, Gud er langt sterkare. Grunnen til at Satan får lov til å operere er fordi Gud ikkje har kasta han i eldsjøen enno (han straffar ingen, men er sjølv under straff). Satan vart fyrste over denne verda då Adam og Eva valde å synde i Edens Hage, difor er det så mykje vondskap og sjukdom rundt oss. Heldigvis er vondskapen midlertidig, vi som trur har eit sikkert håp forbi døden og denne verda. I himmelen har Satan ingen makt over oss, medan dei som valde vekk Jesu invitasjon må lide evig pine saman med Satan i eldsjøen. Dersom du takkar ja til Guds invitasjon vil du få oppleve at Gud er langt meir enn skaparen av Satan.

Op 21:1f - "Eg såg ein ny himmel og ei ny jord. For den fyrste himmel og den fyrste jord hadde kvorve bort, og havet var ikkje meir. Og eg såg den heilage byen, det nye Jerusalem, koma ned frå himmelen, frå Gud, budd som ei brur som er pynta for sin brudgom."

Som det står i sangen:

Himmel og jord skal brenne

Høyder og berg forsvinne

Men den som tror skal finne

Løftene rokkes ei

Lenke til kommentar

1. De utfyller hverandre flott (bad cop, good cop) og spiller på lag

2. De er en og samme

2. Gud kan ikke stoppe satan og ergo er ikke allmektig.

Ønsker man på død å liv å bli definert som religiøs, så pick one.

Selv syntes jeg at det er ett annet alternativ som er det eneste som er verdt å bruke tid på, nemlig at mennesker fant på begge fabeldyrene. Det hele er innlysende, ikke tro jeg ett sekund hadde tatt sjansen på å være Ateist om jeg ikke var 100% sikker. De som skrev dette kan ha hatt god grunn til det og det kan til og med vært avgjørende for å samle folk og få på plass ett slags moralsk kompass. Men to tusen år etter er det kanskje ikke så rart at dette kompasset er ødelagt? Ett ødelagt kompass fører oss på ville veier, derfor er det avgjørende at det forkastes og at vi oppdaterer dette i takt med alt annet, uavhengig av hva forrige versjon fortalte oss.

• Liker 1
Lenke til kommentar

2. De er en og samme

Du lagar her eit kunstig dilemma. Satan er ingen bad cop, men ein opprørar som vil få sin straff. Gud og Satan er ikkje på lag, men er aktørar i ein global åndskamp over menneskesjeler. Gud er allmektig, men tillet Satan å operere inntil han får si straff. Dette er Guds tillatelege vilje, som ikkje må forvekslast med Guds velbehagelege vilje. Det var til dømes Guds tillatelege vilje at Satan fekk prøve Job. Trur du verkeleg at du kan begrense Gud til ditt forsøk på logikk?

Dessutan er eg ikkje religiøs, men frelst og fri frå all religion og djevelskap.

Lenke til kommentar

Var Palme egentlig Palme eller bare spilte han Palme. Hva med Evangelistene??? Var de seg selv eller ble de spilt av noen andre?

Jeg vet at du ikke vet hvem som har skrevet evangeliene. Derfor er det veldig rart for meg at du nevner navn på såkalte "forfattere" samtidig som du linker til kilder som sier at disse forfatterne er ukjente - vi vet ikke hvem de er.

Så jeg spør igjen, hvor i bibelen står det noe om hvem som er forfatterne av disse tekstene?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

2. De er en og samme

Du lagar her eit kunstig dilemma. Satan er ingen bad cop, men ein opprørar som vil få sin straff. Gud og Satan er ikkje på lag, men er aktørar i ein global åndskamp over menneskesjeler. Gud er allmektig, men tillet Satan å operere inntil han får si straff. Dette er Guds tillatelege vilje, som ikkje må forvekslast med Guds velbehagelege vilje. Det var til dømes Guds tillatelege vilje at Satan fekk prøve Job. Trur du verkeleg at du kan begrense Gud til ditt forsøk på logikk?

Nei hva var det som gikk av meg, akkurat som vi her i år 2015 på noen måte kan måle oss med den overlegne jernalder logikken til disse ørkenjødene som hadde direkte kontakt med sky-guder. Jeg får ofre en geit i hagen når jeg kommer hjem som seg hør og bør.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Så...Gud, som den allmektige skaperen han er, skapte Satan.

Gud skapte Adam og Eva.

Adam og Eva spiste en frukt.

Gud ga da Satan tilsynelatende all makt - eller så godt som all makt - på den fysiske jorden.

Betyr det at gud mer eller mindre ga opp hele prosjektet sitt her på jorden straks frukten var spist, for så å heller love mennesket et nytt liv i himmelen ved en senere anledning?

Som noen også nevnte; hvis Satan er straffen, og Gud er avhengig av straffen som motsetning til Himmelen for at mennesket skal tro på ham, blir det jo nettopp dette 'good cop/bad cop'-scenariet.

Endret av afterall
Lenke til kommentar

Gud skapte Adam og Eva.

Gud ga da Satan tilsynelatende all makt - eller så godt som all makt - på den fysiske jorden.

Betyr det at gud mer eller mindre ga opp hele prosjektet sitt her på jorden straks frukten var spist, for så å heller love mennesket et nytt liv i himmelen ved en senere anledning?

Som noen også nevnte; hvis Satan er straffen, og Gud er avhengig av straffen som motsetning til Himmelen for at mennesket skal tro på ham, blir det jo nettopp dette 'good cop/bad cop'-scenariet.

Satan er ikke straffen, det er Gud som dömmer og straffer.

Satan er noe menneskene valgte, og Satan som med denne verdens rikdom, villedelse og krig og nöd er en verden som menneskene hele tiden har valgt.

Og siden mennesket gjorde dette valget så lar Gud satan styre verden en tidsbegrenset tid, Bibelen sier at djevelens tid er kort.

Satan er rangert under Gud, og jo Gud kan fjerne Satan, men vil ikke gjöre det för en viss tid. For min del er livet som en test, der man tester det gode og det onde i et menneske.

Testen avgjör om man er verdig livet eller ikke.

Valget Gud gjorde er for menneskenes skyld, Satan önsker mennesket död, Men Gud elsket menneskene så godt at han lot oss leve våre liv selvom vi feilet.

Gud kunne stoppet prosjektet menneske allerede i Edens hage, eller ved syndefloden. Men han gjorde ikke det, derfor lever vi. På Guds nåde.

Lenke til kommentar

Så snart frukta var ete, ingangsette Gud sin frelsesplan. 1. Mos 3:21 - "Og Herren Gud laga klede av skinn til Adam og kona hans og kledde dei med." Eit eller fleire dyr måtte døy for at Adam og Eva skulle få klede. Her ser vi eit av dei første bileta på Lammets død for å ikle oss rettferd. Vi kan utifrå dette konkludere med at Gud igangsette plan B allereie i Edens Hage. Det er når vi ser samanhengar og mønster i Guds Ord som dette, at Bibelen vert ei spennande bok å lese.

Og nei, du tar heilt feil viss du trur at Djevelen er ein slags herskar i helvete, som skal pine dei sjelene som går fortapt. Berre Gud er herskar over alt det skapte, og også helvete er ein stad som Gud har skapt. Helvete er ein konsekvens av den frie vilje Gud har gitt alle skapningar. Alle har eit val om å ha samfunn med Gud, men Gud er god og hindrar ingen. Dersom du takkar nei til Gud, mistar du imidlertid alt det gode som Gud har gitt deg. Helvete er ein stad med totalt gudsfråvere, ein stad under Guds dom og heilage vreide, ein stad der alle vil få si fortente straff. Dette gjeld både menneske, demonar, Antikrist og Satan sjølv.

Eg er glad Jesus har frelst meg, slik at eg aldri slepp å oppleve denne skrekkelege staden. Det treng heller ikkje du som les dette. 1. Joh 5:11f - "Og dette er vitnemålet: Gud har gjeve oss evig liv, og dette livet er i Son hans. Den som har Sonen, har livet. Den som ikkje har Guds Son, har ikkje livet."

Lenke til kommentar

Gud skapte Adam og Eva.

Satan er ikke straffen, det er Gud som dömmer og straffer.

Satan er noe menneskene valgte, og Satan som med denne verdens rikdom, villedelse og krig og nöd er en verden som menneskene hele tiden har valgt.

Og siden mennesket gjorde dette valget så lar Gud satan styre verden en tidsbegrenset tid, Bibelen sier at djevelens tid er kort.

Satan er rangert under Gud, og jo Gud kan fjerne Satan, men vil ikke gjöre det för en viss tid. For min del er livet som en test, der man tester det gode og det onde i et menneske.

Testen avgjör om man er verdig livet eller ikke.

Valget Gud gjorde er for menneskenes skyld, Satan önsker mennesket död, Men Gud elsket menneskene så godt at han lot oss leve våre liv selvom vi feilet.

Gud kunne stoppet prosjektet menneske allerede i Edens hage, eller ved syndefloden. Men han gjorde ikke det, derfor lever vi. På Guds nåde.

Tar Gud hensyn til  en person er "ødelagt" fra fødselen av? Sett at et barn er seksuelt misbrukt fra det var født, tvunget til å sex med sine søsken og deretter tvunget ut i krigen som barnesoldat for å utføre avskyelige og onde handlinger.

Et menneske som ikke har rukket å bli kjent med Guds ord eller har noen formening om at Gud finnes for , den saks skyld.

Hvordan ser bibelen og Gud på en slik situasjon?

Endret av Psykake
Lenke til kommentar

Ifölge Bibelen så var disse forfattere av bökene...

Hvis jeg sier det motsatte, hvem av oss har rett og hvorfor?

Jeg vet at du liker å late som du vet ting som alle vet at du ikke vet. Så fra nå holder det ikke at du sier en påstand, den tid jeg godtar noen påstand fra deg er for lengst borte. Jeg lurer på hvilket grunnlag du har for å komme med denne påstanden.

Hvis det er for vanskelig å begrunne påstandene så kan du eventuelt bare ignorere spørsmålet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...