eriknor Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Flyshow Bildet er fjernet. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Enormt bra, ikke så mye mer lurt jeg har å si. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 fin fint bilde og flott flyshow,smil Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Flott av gjessene dette Erik..tror jeg kanskje ville fjernet de 2 første Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Et flott skudd ! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Flott av gjessene dette Erik..tror jeg kanskje ville fjernet de 2 første Var inne på tanken, men syns det ble for statisk da. Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Flott av gjessene dette Erik..tror jeg kanskje ville fjernet de 2 første Var inne på tanken, men syns det ble for statisk da. Synes også de skaper en harmoni i komposisjonen med balanse mot de to siste. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Flott av gjessene dette Erik..tror jeg kanskje ville fjernet de 2 første Var inne på tanken, men syns det ble for statisk da.Synes også de skaper en harmoni i komposisjonen med balanse mot de to siste. Enig om det, ja. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Fint bilde,men det sier meg at den skikkelige høsten er i anmars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg