-Teddy- Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 F1 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Litt mer kontrast i "rudskogen" i forhold til resten? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Ønsket egentlig ikke å gi teksten noe fokus siden den ikke er viktig, og at det heller skulle være nærmest et "easter egg" som man oppdager etter å ha sett litt på bildet. Det var egentlig noe jeg la til for å skape mer balanse i bildet uten å croppe venstresiden. Prøvde meg fram med lysnivåer og flere/færre lysstriper for å balansere bildet, men syns teksten fungerte bra, uten å bli noe som trekker for mye oppmerksomhet. Eller? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Skjønner skjønner. Noen MM litt lengre inn og bare en liten økning i kontrasten tror jeg kanskje jeg ville likt bedre. Nøye titt så er også kanskje "antenna" som er litt forstyrrende og ødeleggende? Ellers kult og spenstig tanke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg