konduktans Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Tenker å lage en arcade-maskin med deler fra en gammel laptop. To spørsmål: Er denne trygg å kjøpe? Vil totalprisen inkl. frakt være 1.79 USD + 5.99 USD = 45 kroner? Hva er enkleste måte å koble den til maskinen via USB? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 som du ser så har selger veldig bra feedback score! noe som indikerer at det skal være ganske trygt Eg har sikkert kjøpt 50 pakker på Ebay, og aldri vert noe tull Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Supert! Ser bare at en diger dings koster 10 kroner, og lurer på hvordan noen kan selge så billig! Men da tror jeg at jeg tar sjansen på å bestille! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Har selv god erfaring med ebay. Han der vil jeg si er veldig safe! Supert! Ser bare at en diger dings koster 10 kroner, og lurer på hvordan noen kan selge så billig! Men da tror jeg at jeg tar sjansen på å bestille! Hong kong er svaret.... Allt er gratis der tror jeg... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 anbefaler å være forsiktig med ebay, jeg fikk virus der en gang Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 anbefaler å være forsiktig med ebay, jeg fikk virus der en gang Du fikk virus fra ebay? Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 anbefaler å være forsiktig med ebay, jeg fikk virus der en gang Nei det gjorde du ikke. Isåfall var det en hacket-add du var borti, og sånne kan du møte på overalt på internett, de er dog relativt skjeldene. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Nei jeg var bare på ebay den dagen og dagen etterpå så sluttet pcen å fungere. 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Nei jeg var bare på ebay den dagen og dagen etterpå så sluttet pcen å fungere. Virker som det er brukerfeil her, og ikke Ebay sin feil.. Det blir litt som å si, "Jeg kjørte gjennom Oslo i går, og da jeg kom hjem, sluttet bilen å funke. Oslo ødela bilen min". Endret 4. september 2012 av Extremer 2 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Nei jeg var bare på ebay den dagen og dagen etterpå så sluttet pcen å fungere. Her oser det av kunnskaper om datamaskinens oppbygging :-) Ebay får ikke "drept" maskinen din. Hvis nettsiden indirekte var del av havariet, så er det kun brukerfeil det skyldes. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Tro hva dere vil, men ikke kom til meg og klag når dere også har fått datamaskinen ødelagt av å handle på internettet... Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Tro hva dere vil, men ikke kom til meg og klag når dere også har fått datamaskinen ødelagt av å handle på internettet... 1 Lenke til kommentar
ole a Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Tro hva dere vil, men ikke kom til meg og klag når dere også har fått datamaskinen ødelagt av å handle på internettet... Da fikk jeg en god latter og en god ending på arbeidsdagen! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Om meg promp fis bæsj tiss sex Troll much? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå