jeanette roger Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Valmue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Valmuer er jo noe av det peneste i planteriket, og jeg synes du har vært flink her..fokus er absolutt der det skal være, men jeg ville vel gått enda nærmere eller litt lenger unna Omgivelsene rundt bildet..de ville blitt bedre om du var på kortere/lengre avstand, fordi som det er, stjeles det fra begge kanter.. Endret 2. september 2012 av TerjeSolheim 1 Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hei Jeanette Flott utsnitt du har på denne knallrøde valmuen, skarp og fin er den. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Valmuer er jo noe av det peneste i planteriket, og jeg synes du har vært flink her..fokus er absolutt der det skal være, men jeg ville vel gått enda nærmere eller litt lenger unna Omgivelsene rundt bildet..de ville blitt bedre om du var på kortere/lengre avstand, fordi som det er, stjeles det fra begge kanter.. TAKKER FOR HYGGELIG SVAR OG SKAL IHVERTFALL SE OM JEG FÅR TIL ET NÆRMERE,MEN LENGER FRA FÅR JEG IKKE UT AV SAMME BILDE.... ØNSKER DEG EN FIN FIN DAG TERJE , SMIL Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Hei JeanetteFlott utsnitt du har på denne knallrøde valmuen, skarp og fin er den. Så hyggelig se deg her Håkon,tusen takk for hyggelig kommentar,håper du har hatt en fin sommer,håper du får en fin fin dag i dag oxo,smil og klem Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Skarpt og fargerikt blomsterbilde - likte det! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Skarpt og fargerikt blomsterbilde - likte det! tusen takk.. http://www.youtube.com/watch?v=ccCnL8hArW8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg