Gå til innhold

Fra potet til sick cunt: en sk2k17-log

Primer4

Anbefalte innlegg

Fikk litt vondt i nakken av og se på.

Men:

1) ta det mye roligere ut ifra racket, små skritt - ta også litt mer pause på toppen/ spenn opp

2) Få vekta mer på hælene, du bokstavelig talt hopper, og detter forover på noen av repsene, ser også ut som du ikke står helt stabilt - hvilken sko er det du bruker? er det uten demping?

3) få albuene fram - press de under stanga, spenn opp lats, og hold de der.

4) Gå dypere - mer vekt på hælene og knærne ut vil nok sørge for det.

Resten var litt vanskelig og se begrunn av filmingen, prøv og film litt mer ovenifra/siden slikk at jeg kan se hvor bredt du står, og hvordan knærne er. Prøv det jeg sa, kom med ny video - med tyngre vekter, og film fra en litt annen vinkel :)

Endret av joakimz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snip

Skal tenke over punktene neste gang og følge opp med film fra neste bøydag og. ;)

snip

Litt breiere enn skulderbredde, ser på filmen at kroppen/vektene heller framover på veien ned, skal heller prøve og få ræva mer ut neste gangen. ;)

Har bare pinnacle studio 12 på pc'n og fant ikke noe vippe-funksjon der :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bøyh 5*90 5*100 6*115

Zercher squat 2*10*70

Støt 10*50

Fortsatt småsyk og det kjentes godt på styrken/formen, var så dum at jeg hadde sikringen på bøyen ett hakk for høyt oppe sånn at de 3 siste lå død før jeg dyttet de opp igjenn, hadde hatt 8*115 med fin teknikk uten sikringene, jaja de gjorde det jo tyngre da, det må jo være godt for bynnstyrken.

Zercher squatsa gikk fint bortsett fra at jeg fikk krampe i magemusklene, uten krampen skulle jeg ha hatt inne noen reps til

Til slutt terpet jeg litt på støt-teknikk siden det blir noen dager til neste pressøkt

Vet jeg lovde film men var 2 gamle styrkeløftbro's inne i det knøttlille frivektrommet så turte ikke å begynne å filme :p prøvde dog uten sko og var mye mer nøye på spenn i øvre rygg så vil si teknikken var finere enn sist.

Lenke til kommentar

Militærpress 5*35 5*40 10*45

Sittende hantel ohp 2*8*22, 5

Motsatt flies 2*12*20

Smalbenk med underhåndsgrep 5*40 5*50

Smalbenk 11*60

Fin i formen igjen, brukbar pump osv. ;)

Edit: Ser jeg har bare økt å økt belastningen i militærpressen kun på 10 reppere, ser nesten ut som om jeg ikke har giddet å ta mer en 10 reps men 10r har faktisk bortimot vært failure i hver militærpress-økt.

Ellers var det smådigg med smalbenken selv om jeg tror noen sett med triceps-dips hadde gitt bedre treningseffekt.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

I påvente av dagens ryggøkt tenkte jeg at jeg kunne dele litt kvardagsbilder i kjent rosablogg-stil

post-126307-0-75886600-1362739474_thumb.jpg

Her har vi da monsteromeletten nevnt i noen innlegg før her, bestående av blant annet 300g+ ost, 300g karbonadedeig, 7 egg og div annet snadder :)

post-126307-0-56587200-1362739550_thumb.jpg

Mmm kveldsmat :) Edit: (viktig å påpeke att disse ostesmørbrøene er laget sånn som de skal lages, bortimot fritert i smør i steikepanna! :) )

post-126307-0-21139800-1362739585_thumb.jpg

Dem gainz, burde kanskje dekke over dette med en feit tribal? :p neida, joda..

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Sumo 5*95 5*110 12*125

1hro 15*32,5 9*32, 5

Shrugs 2*10*70 10*60

Hoho formen var piss idag, snørrete å jævlig, øm i korsryggen etter smalbenk igår, stiv i quads å setemuskulatur etter bøyen på tirsdag.

Likevel gikk jeg "FULL RETARD" på marken og følgene av det vet vi ikke ennå.

125 føltes som 150, likevel holdt jeg teknikken ganske greit, skeiet bare litt ut på 7te å 11te rep.

Edit:

Tenkte jeg skulle ro lett idag siden jeg tok han sånn ut på marken, 15*32,5 gikk fint på begge sidene, men så ble det totalt kollaps på andre sett, holde seg til 12/12/12 eller lignende neste gang :)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Hvis du taner mæd i sommer, så blir strekkmerkene mindre synlige sånn midlertidig. Alternativt kan du go all fitness med YOU ARE A TIGER WHO EARNED YOUR STRIPES!

Mæd tæning, tjaaa kansje i kombinasjon med noe mæd deffing mot sensommeren. Ellers har jeg ikke noe imot strekkmerker så lenge de holder seg på de riktige plassene.

Hehe, gjelder ikke den Tiger-sitaten egentlig kvinnfolk og strekkmerker pga unger? (Ser uansett mer på meg selv som en slags Shaved Albino-Gorilla ;) )

Lenke til kommentar

Mæd tæning, tjaaa kansje i kombinasjon med noe mæd deffing mot sensommeren. Ellers har jeg ikke noe imot strekkmerker så lenge de holder seg på de riktige plassene.

Hehe, gjelder ikke den Tiger-sitaten egentlig kvinnfolk og strekkmerker pga unger? (Ser uansett mer på meg selv som en slags Shaved Albino-Gorilla ;) )

Jeg liker å tro at strekkmerkene mine skyldes at jeg er en forvokst katt, også kalt tiger. Ikke drep gleden min! Albino-gorilla hørtes one-of-a-kind ut :D Liker dog å tro at ingen bryr seg om strekkmerker og slikt, spesielt ikke på dere gutter!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg liker å tro at strekkmerkene mine skyldes at jeg er en forvokst katt, også kalt tiger. Ikke drep gleden min! Albino-gorilla hørtes one-of-a-kind ut :D Liker dog å tro at ingen bryr seg om strekkmerker og slikt, spesielt ikke på dere gutter!

Eneste kommentarene jeg har fått på strekkmerker var av en skikkelig tynn og bleik type som klagde på hvorfor noen i det hele tatt gidder å trene.

Snakket med kjæresten hans ett par helger senere, hun klagde voldsomt over at han var så sinnsykt anal-fiksert og at hun skulle gå fra han.

True story ;)

Nei bortsett fra ekstremene legger jeg ikke mye merke til strekkmerker på jenter og tror ikke gutter flest bryr seg noe særlig, selv om jenter sikkert generelt føler ett større press på at de skal ha perfekt hud osv.

Lenke til kommentar

Virker som du har hatt mæd gainz med de strekkmerkene da! Sterk bøying også på deg.

Må tåle litt strekkmerker om jeg skal bli WSM og IFBB pro da ;)

Når det gjelder bøy og mark så straffer jeg meg selv på hver trening fordi jeg har trent feil tidligere å skulle vært myye sterkere allerede. Så kjemper litt med nervesystemet om hvor langt jeg kan dra strikken hver økt og fortsatt klare å restaurere meg godt nok til å ta enda og enda en RM. :p

/Beastmode ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...