Gå til innhold

Fra potet til sick cunt: en sk2k17-log


Primer4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck deloading

 

Markløft persing 10*60 6*100 4*130 1*160 0*190 1*180

Chins 6/4/3

Zercher Skvatts 8*60 2*4*80 12*80

 

Ok, var på tide å få inn 170+ i marken.

 

160 var latterlig lett, så klarer jeg å feilberegne og tror jeg har på 180 når det egentlig er 190 får jo seff ikke dette med meg før etterpå.

 

Failer på 180 (egentlig 190) /mixed grip (stanga sklidde ut av de svette hendene mine tror det hadde gått kun med litt kalk)

 

Tenker shit au, sier meg fornøgd med 170, lesser av de to ytterste 15kg platene, sklir på 10kg'er tar fram strapsa, druser opp vekten men når jeg skal ta av platene legger jeg merke til at det var 2*20kg plater 2*15kg plater og en 10kg plate på hver side... Hmmm 100, 160, 180?!?!?!!! og 190gikk nesten?!?!?!!

 

Gikk rundt som en geleklump resten av økten og bare gliste, så doser jo p3 på en gammel sublime låt idet jeg skal ta siste settet i zerchern da, så fikk satt en PR der og :)

 

 

Morsomt og tenke på hvor langt fra optimalt denne siste måneden har vært egentlig, med ufrivillig vektnedgang stress og smådepresjoner og stortsett kun drit-økter, men så plutselig setter jeg to saftige perser iløpet av ei uke, selv med en morravekt på "kun" 95kg uten tømming av mage og blære attpåtil.

 

440kg sammenlagt mafakkas, begynner se antydninger av 500 i horisonten :green:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tæhæ..... Greier du 190kg i marken allerede?

Denne konkurransen blir "spanande"....

BEAST!

Korte bein + sumo = :cool: har jo forøvrig flyttingx2, +150ish mils kjøretur etterfulgt av rekrutten rett rundt hjørnet, så ikke sikkert at det blir noe som helst gainz de neste 3mnd, kan bli ett halvt år til neste forsøk på 1rm, du og akse kan få til mye på den tiden selv om jeg kanskje har de beste oddsene foreløpig. :)

Lenke til kommentar

Xtr4 workout 40K0

 

Boksbøy 3*130 2*150 5*130

Styrkevendinger 2*60 2*70 2*75 2*77,5 2*80

Nedtrekk 3*6*80

 

Aldri prøvd skikkelig å trene boksbøy før, var interessant men tror ikke hoftene mine liker det i lengden.

 

Artig med styrkevendinger, har ikke platform på gym1 og var ganske mye andre folk der så kunne ikke bare slippe vekten, synes jeg begynner å få litt mer dreis på det nå og tror jeg har iallefall 90kg+ inne, håper de har skikkelig platform på rusta så skal jeg skjerpe meg når det gjelder Oly-treningen framover!

Først KV og så 100kg i styrkevendinger blir fine mål framover :)

 

Edit:

Nye langtidsmål! kom på da jeg dro 180 at første langtidsmålet mitt i bakhodet da jeg først begynte å trene, for nesten to år siden var å iallefall komme meg opp på det jeg da mente var brukbart styrkenivå (Rundt 160/170 i bøy/mark og 100(viktig!) i benken) før jeg skulle få lov til å evt. gi meg.

 

Og der var jeg der, mye lengre tid enn planlagt men det gjør meg egentlig bare mer investert mtp. alt jeg har lagt inn i treningen og nå får det bare lov å gå en vei framover. Neste mål blir 500kg alà 180/115/205ish satser på at det skal gå iløpet av ett halvår nå.

 

Blir forøvrig Madcow framover nå, masse bøy sånn at jeg har mindre energi igjen til å kuke rundt på trening :)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Its still yo muthaphuckin set!!!!

XtRa workout nr. 4

 

Benkpress 5*60 4*80 5*90

Hantelpress 7*20 10*32,5

Nedpress 12*30+10*25 dropset

 

Stress fra klokken åtte til åtte på kvelden da jeg ankom gym1 idag, gått opp for meg hvorfor jeg har slete med spenn i benken i det siste, har kjørt alle settene med suicide grip noe som gjør det vanskelig og få inn bra legdrive, så selv om jeg ikke hadde på belte eller wrist wraps idag klarte jeg å perse med kontrollerte reps på 90kg :)

 

Møtte helt veggen etter hantelpressen så ordnet meg litt ekstra discopump før jeg traslet hjem :)

 

Hadde faktisk planlagt å dose på med en 3'er med 170kg i markløft idag men forsto ikke faen etter første set med oppvarming.

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler du det er noe hjelp i suicide grip?

Kan ikke se noen fordeler i vanlig benk nei, men i militærpress synes jeg at jeg får mye bedre spenn&teknikk, får med ryggen mer og skal mer til for at man begynner vingle/løfte ugjevnt på vei oppover.

 

Om det er en ting som går igjen i alle videoene med folk som skader seg med suicide grip så er det elendig teknikk, synes ikke det er noe skummelt selv og føler jeg har minst like mye kontroll over vekten med suicide girp. (dog mindre leg-drive i benk :p )

Lenke til kommentar

Når var innrykk? Hvor er du?

14.8, på css, rusta.

Hvordan er det med mat der inne. Får du spise så mye du vil?

Begrenset kvalitet på mat og begrenset med tid til spising, ellers ja.

 

Fikk forøvrig rett i overkant av 20 på 3000, men skylder mye på den infernalske oppvarmingen.

 

Trening ellers igår:

Benk 5*80 8*70

Styrkevendinger 3*60

 

Planen framover blir deff, cardio og sågodt som mulig oppretholding av styrke. Alt annet er madness når man drasser rundt på 100kg+ kun med uniform og vannflaske.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Småslapp treningsøkt idag, grei pump da.

 

Benk 6*72,5

Db benk 4*32,5 9*25

Nedtrekk, smal, håndledd mot hverandre 8*75, 12*75

Nedpress, tau, 2*12*25

 

Update:

 

 

Vinter-update:

Blir å løpe endel framover, skal komme under 13:00 iløpet av året på 3000m, blir dog ikke så mye nå fortiden pga. beinhinnebettenelse&strekk i hamstring, ekle knær og strekk i lysk, løpte sist på 15:37 på 3000m med de plagene nevnt over, i 5- på sne/is og forkjølet i tillegg, regner med jeg har iallefall 14:00 inne med bedre forhold.

Ny vekt: rundt 80kg, blitt latterlig tynn i de siste månedene.

Nylige beste løft:

Sumomark: 4*160 1*170

Benk: 8*70 2*80

Bøy: 3*100

Godkjente hangups: 4

Godkjente push: 28 (mye mer og gå på under bedre omstendigheter, tatt 34 med 12kg+ for ikke lenge siden da jeg var mer sliten fra før av så skylder på forkjølelse.)

Mål angående løfting blir og dra 200kg i sumo, ta over 100kg i benk samt 150kg i bøy (igjen)

Annet mål som skal gå iløpet av året er 40 godkjente pushups og 8 pullups, og begge disse målene må kunne gjøres selv på en dårlig dag noen minutter etter å ha løpt 3000m

Ble litt rotete men framover er altså planen og starte (Lett!!) med 5/3/1, jobbe mye med rehab på bein samt. etterhvert begynne med løping (intervall/langturer) når beina er friskmeldt.

 

Lenke til kommentar

Det er liv her og ja. Flott! Lite mat om dagen?

Mye på farta og maten som blir servert varierer jævlig i kvalitet/smak, går stortsett i doble brødskiver med enten 7-8skiver skinke&ost eller en halv boks peanutsmør og nugatti skvist sammen, men blir å investere i ett tonn protein&carb pulver så får vi se om det snur seg når jeg ihvertfall får i meg nok næring ift. aktivitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...