Gå til innhold

Fra potet til sick cunt: en sk2k17-log

Primer4

Anbefalte innlegg

Programmet "knakk" nakken min og småfucket opp beina på 3 forskjellige plasser.

(Gjør for eksempel fortsatt satanvondt (i leggene(!!)) med en gang jeg har reist meg opp etter og bare å ha stått på huk (wtf?!))

Les post #146 om du vil lese nærmere om hva som skjedde, kortversjonen er at jeg hadde ekstremt stiv nakke fra før av smurte godt inn i voltaren, tenkte jeg skulle iallefall prøve å se hvor langt jeg kom med knebøyen den dagen men kjente noe var galt under sett 5/10 og da jeg unracket vekten fungerte ikke nakken lengre, måtte ta noen ekstra hviledager å droppe smolov etter det.

Joa. Leste det før jeg postet. Mange måter å bli knekt på ;)

Men med erfaringen så går det nok bedre neste gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

A wide back gets hoes in the sack

5/3/1 uke 3 økt 2

Sumomark 5*120 3*140 7*150

1hroing 2*12*40

Nedtrekk, smalt underhåndsgrep 2*10*75kg

Blir nok ikke å prøve meg på smolov igjen med det første iallefall :)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

No pecs no sex

5/3/1 uke 3 økt 3

Benk 5*60 3*75 6*85

Styrkehevninger 3*2*70kg

Nedtrekk 5*90kg 6*90kg

STRICT Push-downs 3*12*30kg

Strict cabel-tri-ext 2*12*20kg 12*25kg

EZ curls 2*10*37,5kg 8*37.5kg

Hantelskulderpress 15*17,5kg, 2*12*20kg

Fyttkatta for noe mongotrøkk det var i corpuset etter hviledagen igår, føltes ut som om jeg kunne ha tatt meg ett par timer lang cardioøkt etter økta også :p

Benken var rar, hadde null leg-drive men musklet bare opp vekta som om det var 60kg, hadde hatt iallefall 2 reps til inne men ville spare meg litt for resten, var uansett PR med 85. (tror jeg)

Lenke til kommentar

Enig, kjørte iallefall på til det var fysisk umulig og fortsette, nesten bare fornøgd med at jeg kom meg halveis igjennom en av de tyngste dagene i smolov med en kropp som ikke fungerte i utgangspunktet. :p

Lenke til kommentar

Tar det her, så får jeg denne tråden i mine innlegg :p

Vet ikke helt, løpe 40-metern på under 4.6 60-metern på under 7,5, 200 metern på under 23sec løfte over 500 sammenlagt, ta over 100 i snatch&styrkehevninger, alt samtidig og selvfølgelig samtidig som jeg har fysikken til Steve Cook og vekta ligger på rundt 85kg og rundt 10% fett.

Running backs i NFL er vel bortimot de eneste idrettsmennene som oppfyller alle disse punktene så kan egentlig bare si at dette er målet mitt:

Men hvis du ønsker å løpe fort(ere), så kan det vel være en ide å gå ned i vekt? Å trene mer eksplosivt?!

Nå er jeg heller ikke en ekspert på emnet, men jeg trodde 5/3/1 betydde 5 reps, 3 reps, 1 reps??

Uansett, tar du meg garantert snart igjen på upper body, så lenge du fortsetter med overskudd osv :)

Lenke til kommentar

Men hvis du ønsker å løpe fort(ere), så kan det vel være en ide å gå ned i vekt? Å trene mer eksplosivt?!

Det kommer, det kommer ;) tror det blir masse løping i armyen sånn at når jeg er ferdig der og begynner på stordeffen i august og begynner med masse kort-intervaller, plyometrics osv. så har jeg grei tid på og få ned fett% til 12-10 samt. bli mer eksplosiv på fram til sommeren når den tid kommer :)

Nå er jeg heller ikke en ekspert på emnet, men jeg trodde 5/3/1 betydde 5 reps, 3 reps, 1 reps??

uke 1, 3 toppsett 5reps 5reps og på siste 5reps+ (+=kan ta mer om man vil/har overskudd til det)

uke 2, 3 toppsett 3reps 3reps og på siste 3reps+

uke 3, 3 toppsett 5reps 3reps og på siste 1reps+

uke 4, 3 toppsett deload 5/5/5 og ikke lov å ta flere reps på siste

Så starter det på nytt og du øker 5kg i mark/bøy og 2,5kg i benk/ohp

Det som er greit er at man har mulighet til å sette ny RM i hver jævla økt om man føler for det, (hjelper mye på motivasjon) eneste jeg synder på er at jeg øker litt mer mellom syklusene :p

Uansett, tar du meg garantert snart igjen på upper body, så lenge du fortsetter med overskudd osv :)

Får sjå, kan bli vanskelig for min del pga. den åtte uker lange rekrutten når jeg starter i forsvaret 14. august :p

Lenke til kommentar

Quads for the Broads

5/3/1 uke 3 økt 3

Bøy 5*110 3*130 3*150

Pullups 5/4/4

Dips 15/15/22 (eksplosivt as fuark, kan regnes som speed-work)

Flatstangcurls 3*10*30kg

Pushdowns 2*15*25kg+10*20kg droppset

Kabelroing /smalt underhåndsgrep, 2*12*40kg 12*50kg (overhåndsgrep)+10*40kg underhåndsgrep dropsett.

Det var det.

Lenke til kommentar

Fuuark

Militærpress 5*40 5*45 5*50

Skrå hantelpress 5*25 7*35 7*30 8*30

Noen sett triceps pushdowns

Skulderbred nedtrekk med hender mot hverandre 8*80 7*80 9*70

Sparte litt på militærpressen, men punkterte helt etter pers i hantelpress, delvis fordi jeg brukte sikkert 7sec på og få opp den siste reppen :p men syk pump idag læll :p:);)

Lenke til kommentar

Shit bra bøy du har! Har alltid slitt litt med knebøy jeg,

For min del er knebøy nesten verst psykisk, hjelper mye å drite i sikringer sånn at man ikke engang har muligheten til og gi opp ;) høylydt roping når man treffer sticky points hjelper også.

Lenke til kommentar

Lycan Mode

Benkpress

65*5

75*5

85*5

Knebøy

95*5

115*5

130*5

Markløft

110*5

125*5

145*5

Pushdowns

2*12*30

Curls

10*30

Ok, noen la kanskje merke til at jeg gjorde 3/4 av en uke iløpet av en økt, vel jeg kan meddele at tarmsystemet gikk istå på tirsdag og at jeg har fått i meg rundt 1000kcal totalt mellom tirsdag-fredag, fikk dog både spist (uten at det kom opp igjen) en solid kveldsmat på fredagskvelden og frokost/lunch+ pre-workout litago+banan og litt pwo før treninga idag og bortsett fra at jeg måtte en tur innom dass på gym1 etter første oppvarmingsett med markløft samt. at 130 i bøy kjentes ut som 160+kg gikk hele greia på gjenger.

TL:DR

Vært syk, tatt igjen tapt trening, back on schedule til neste uke :)

Lenke til kommentar

Er du på instabulk? :p

:)

Kan vel være en ide å utnytte at tarmene dine har fått en flush?

Om nøyaktig en måned er jeg 12 mnd ikledd kun uniform rundt 99% menn så ser ikke noe poeng i å se "bra ut naken" ;)

Forøvrig viste vekta 94.5 idag tidlig, får se hvor lenge det varer :p

Skal dog løpe litt framover den neste måneden i tillegg.

Lenke til kommentar

Militærpress 3*40 3*45 3*55

Skråbenk 3*6*32,5kg

Dips 15/12/12*kv

Flatstang curls 2*10*35kg

Kabelcurls 2*10*25kg (hittin' em bis' from multiple angles!)

Reverse Flies 12*15kg 12*17,5kg 12*15kg

Hantel OHP 2*12*20kg 8*22,5kg

Strikt Triceps ext 3*12*25kg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...