Gå til innhold

Fra potet til sick cunt: en sk2k17-log


Primer4

Anbefalte innlegg

Bøy 5*90 3*100 10*115

Zercher 12*70 12*60

 

Ikke akkurat spess fin teknikk på bøyen men shit au, av og til må man bare gjøre litt teite og dumme ting og. Bruker altså ett litt slapt knebind på alle sånne idiot-set for at jeg ikke skal fucke opp knærne. (som jeg har gjort før :p )

 

Filmer på vei opp, laster bare ned movie maker først sånn at jeg kan snu de 90 grader.

 

Da var den oppe.

http://www.youtube.com/watch?v=mPPixVLNqgc&feature=youtu.be

Litt sexlyder etter rep 7, men det må til!! ser ellers at jeg mangler litt core og noen cm med dybde.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sumo 3*105 3*115 7*135

1h dead-rows 12*32,5 2*10*35

Nedtrekk 3*10*60

 

Kun viljestyrke, ingen anelse hvor kreftene/trykket forsvant henn, fikk iallefall skvist ut en helt grei økt.

 

Edit:

http://www.youtube.com/watch?v=4xhe42BWNxY&feature=youtu.be

Film ;) så stjerner mot slutten ja, tenkte det var best å gi seg :p

 

Edit:

Fuuuuuuuark

Hvor er trykken hen?, jeg vil kjøre full-retard-set, ikke sånne forest-gump-set som idag.

(Satser på at det ordner seg etter deload nå snart.)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Var så mye utlendinger og nubs på gym1 idag, så tenkte heller jeg bare kunne okkupere dips-stativet en stund :p

 

100 dips er uansett pers med god margin, så nå må jeg nok begynne å jobbe mot 200 ;)

 

 

Kom akkurat på at jeg faktisk løfta over 9 000kg i dips idag, god skuring :p

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fuaaark

 

Bøy 5*100 3*115 6*130

Zercher 60kg 1.5 4/5

Beinpress 140*8 160*7 2*12*120

Rygghev 15/15/15

 

Har film av 5*100 og 115 og zerchern blei ikke noe film av persen pga noe sinnsyk tysk mainnshit på anlegget.

 

Anstrengte meg ganske på teknikken så blir så håper på noen tilbakemeldinger når den tid kommer.

 

Edit:

http://www.youtube.com/watch?v=ftKV1mso6tw&feature=youtu.be

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

FUUUUUUUUUUUUUARK - vet ikke hvor mange tusen kcal jeg spiste igår, etterfulgt av fem og en halv time søvn og tung dag på jobb var jeg veldig usikker på hvordan denne økta skulle gå.

 

Sumomark 5*110 3*125 8*145

Deadrows 2*10*40kg

 

Insane trøkk selv om hodet var ødelagt etter jobb og lite søvn, skulle egentlig dra 140 så lastet 140 men så kom jeg på at de kanskje kom til å flytte seg litt i og med det var så tungt så satt på 2 2.5kg klemmer istedefor å begynne og kuke med vektskivene.

 

Tok overhåndsgrep på første og andresettet, tenkte jeg måtte bruke straps på siste men etter og ha plagdes med de jævla strapsene i 2-3min heiv jeg de til helvette og begynte og dra med mixed, var verken spesielt tungt eller lett, tenkte ikke så mye på hva som skjedde bortsett fra "en te, og en te osv. i hodet" :p

 

Må si det jeg liker best med sumo er at man er sterkest med strak rygg, ingenting og gaine på og krumme ryggen = bedre aktivering av riktige muskler og igjen bedre gainz.

 

Deadrowsene gikk ganske fint bortsett fra at jeg så en god del stjerner etter andresettet til venstrearmen.

 

 

 

Det var dagens trening og påfølgende rant, nå er det på tide og spise en kilo kyllinglår og sove 2-3 timer.

Lenke til kommentar

Joa, men hever listen for meg selv etter hver økt så blir aldri overasket lenger.

Begynt å lure litt på om 200 ikke er en mulighet iløpet av 2013, men er spent på hvor lenge jeg klarer og øke sånn som jeg gjør nå, har lyst til å deffe i mai, så blir nok å teste 1rm på tampen av april.

Er fornøyd så lenge jeg klarer 180+/100+/150+ (som er ca. der jeg er nå ifølge 1rm kalkulator)

men skal prøve for harde livet å skvise ut litt mer gainz iløpet av de 5 ukene :devil:

Lenke til kommentar

Militærpress 5*40 3*45 7*55 (tok egentlig 8 reps men siste var ren push press :p )

Skråbenk 10*40 4*60 10*55 (uvant, men fikk teken på teknikken på siste set, maxextreme pump da)

Dips 10*kv, 15*10kg+ /med droppset på 7*kv etterfulgt av 10 saaakte negative uten pause

Motsatt flies 2*10*17,5kg

 

Digg økt, jævlig fornøyd med dipsa som bare var luft egentlig, tror jeg forstrakk noe i ene skuldern under mp'n som jeg kjente mer eller mindre gjennom hele økta.

 

Trist med deload nå men det må egentlig gjøres, kjenner flere kropsdeler som sårt trenger litt pause.

 

Edit:

Skryterant/fact i spoiler

 

 

Med en god del mat og veske i korpusen+klær/sko veier jeg lett inn på 98kg på gymmet, med dipsbeltet+kjetting på 2kgish og 10kg-plate snakker vi plutselig 110 mafakking kg som herjes med, håper benken snart tar poenget.

 

 

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...