IceBlitz Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Hei! Er så lenge siden jeg har spilt da jeg ikke har veldig stor interesse for det, men tenkte jeg skulle installere Garry's Mod for å waste noe tid. Og da ser jeg nedenstående. Hva skal jeg velge av disse to? Hvilket er nyest og hvilket er best? Endret 2. september 2012 av IceBlitz Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Garrys Mod 13 er det nyeste, men det er bare en beta atm og fult av bugs. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Hva er forskjellen mellom Garry's mod 13 og den vanlige? Og hvilken versjon er den vanlige? 10? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hva er forskjellen mellom Garry's mod 13 og den vanlige? Og hvilken versjon er den vanlige? 10? Forskjellen er at de har endret mye på spillmotoren i Garry's Mod 13. Forige versjon er 12 og vil bli fjernet 24 September (Garry's Mod 13 vil overta). Demoer osv fra Garry's Mod 12 vil ikke fungere med Garry's Mod 13. Lenke til kommentar
TheseusLoL Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Å ? Hvis du har kjøpt GM, så er vel "Garrys mod" Den som er mest oppdatert, er det ikke? GM 13 er vel prøveversjon? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå