Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan overtale pappa ang. kino?


Anbefalte innlegg

SKal idag til kino kl 21.30 for å se på the dark knight rises og skal til skolen imorra og kommer ike hjem fra kino før 00.20 (bor 30 minutter unna der jeg skal på kino)

 

og pappa sier at jeg ikke får lov til å være så lenge borte men jeg skal og trenger tips til å overtale han

 

har avtalt med en person og det PASSER BARE I DAG for han og meg så ikke si at jeg skal la være kino..

 

TIps til å overtale pappa?

 

gutt 14

Anonym poster: 3e3b58bb861bf2dd51051b7d696fcab0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fint mulig å laste den ned uten at den er på DVD. Blir selvfølgelig ikke samme kvalitet, men hvis man virkelig må se den burde det gå greit.

Ja, da må man forholde seg til offisielle (sannsynligvis) amerikanske utgivelsesdatoer. For den må kjøpes da det er ulovlig å piratkopiere.

 

Og til TS: Vent til du er gammel nok eller se filmen med en foresatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

SKal idag til kino kl 21.30 for å se på the dark knight rises og skal til skolen imorra og kommer ike hjem fra kino før 00.20 (bor 30 minutter unna der jeg skal på kino)

 

og pappa sier at jeg ikke får lov til å være så lenge borte men jeg skal og trenger tips til å overtale han

 

har avtalt med en person og det PASSER BARE I DAG for han og meg så ikke si at jeg skal la være kino..

 

TIps til å overtale pappa?

 

gutt 14

Anonym poster: 3e3b58bb861bf2dd51051b7d696fcab0

 

Nei, nei nei! Jeg er helt enig med din far, pluss du er som de andre over her sier under 15.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

LASTE NED Batman?

 

Den må ses på kino.

Skutt på 70mm film - må oppleves på det store lerret i 4k. No doubt.

 

Mhm, jeg ble så skuffa når jeg ikke så Batman: The Dark Night på kino, Rises var så god at det ville være som å skyte seg i foten å ikke fått sett den på kino..

 

Men ikke gå mitt i en uke dag på kino, se den heller på Fredag eller en annen dag..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...