AneH Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg holder på med en nettside for de som søker etter kjæreste og trenger både skribenter og moderatorer som sammen med meg kan utvikle siden videre. Tenker du å begynne som coach eller er mer enn gjennomsnittet intressert i kjærelighet, samliv og dating så har jeg kjempelyst til å høre fra deg Du kan gå inn på www.getlove.no og se om du kan tenke deg å bli med på utviklingen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hva ligger lønnen på? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Henger meg på forrige bruker (er utdannet coach) Lenke til kommentar
AneH Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Ingen lønn, kun glory og markedsføring foreløpig. Lenke til kommentar
hun Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Tror kanskje det lovefindingkonseptet er litt ihjelmelket Lenke til kommentar
AneH Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Tror kanskje det lovefindingkonseptet er litt ihjelmelket Tror du? Det tror ikke jeg! Det er faktisk ikke startet enda Jeg får daglig henvendelser fra mennesker som ikke klarer å treffe noen på egenhånd, eller som ønsker hjelp til å få bedre profiler på nettdatingsidene sine. GetLove.no er en portal som henviser videre til de forskjellige nettdatingsidene som finnes, datingblogger og rådgivningstjenester for dating, i tilegg kan man diskutere den vanskelige kjærligheten direkte i forumet eller va grupper som etterhvert vil opprettes. Om siden vil brukes eller ikke vil tiden vise etterhvert som den utvikles, men når det kommer til daterådgivning har jeg ingen tvil om at det er veien å gå. Etter at jeg ble intervjuet i KK i sommer i forbindelse med en artikel de skulle ha om det å date i voksen alder har det vært en enorm pågang med spørsmål. Derfor valgte jeg også å opprette datinghjelp.no for de som ønsker det Så hvis noen driver i samme retning som meg og ønsker å markedsføre sine tjeneste er det bare å rope ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå