HTC-Dude Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hei. Sitter her og skal få HTC satt opp Sync mot Outlook 2010. Og det burde jo ikke være et problem, jeg har jo gjorde dette mange ganger. Men denne gangen får jeg har valgt og sette opp HCT Sync til og synkronisere kontakter og kalender så får jeg opp en feilmelding, se vedlegg. Noen som har en løsning på dette. Har testet med flere versjoner av HTC Sync og Adobe AIR, men alle feiler på synkroniseringen. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ikke for å være negativ, men jeg har gitt opp HTC sync. Bruker Office 2007. Det fungerte bra til å begynne med, med etter noen oppdateringer på telefonen fikk jeg feilmeldinger av forskjellig art. Byttet til android-sync. Den fungerte bra i 0,5 år før første feilmelding kom. Fungerte bra med Samsung nettbrett en liten stund, så bare slutte det også å fungere. Jeg har krøpet til korset og bruker nå Google Calender. Egentlig greit når man har flere enheter å synce. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå