Gå til innhold

[Løst] Overganger i vannkjølingsloop?

entername

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte meg nyleg ein ny Laing D5 pumpe da min gamle eheim blei i svakaste laget for min loop. Problemet er berre at den nye pumpa har nipler beregna for slange med 1/2" ID mens eg tidlegare har brukt 3/8" ID slanger. Bør eg erstatte nipplane på første blokk og utfrå reservoaret med nye nipler beregna for 1/2" ID slange.

Hos netshop fant eg nokre enkle plastoverganger. Kan eg eventuelt berre kjøpe to sånne eller vil det skape problemer for pumpa?

Grunnen til at eg vegrar meg litt på og skifte til 1/2" niplar er fordi tanken er heimelaga og 3/8" niplane som står på er hardlodda fast på tanken. Eg må derfor mest truleg innom ein rørleggar eller noko slikt for å faktisk få nye niplar på tanken.

Gjev beskjed om noko er uklart eller om eg burde lagt opp bilder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har nokre tanker her altso? Hadde lyst å bestille sakene i dag uansett kas vei det her gjekk. Berre sånn for å klargjere. Det eg lurer på er eigentleg om det er veldig ugunstigt for pumpa at det står ein overgang frå 1/2" ID til 3/8" ID på kvar side av pumpa. altso sånn:

3/8" >> 1/2" >> pumpe >> 1/2" >> 3/8"

Lenke til kommentar

Bruk litt varmvann, dypp slangen i vannet og tre over(Litt vaselin kan også gå). Med litt makt så kan man få 3/8 slange over 1/2 nippler.

Om du har litt ekstra penger å sløse, kan man kjøpe bitspower top, slik at du kan velge hva slags nippler/fittings man kan bruke.

Lenke til kommentar

Bruk litt varmvann, dypp slangen i vannet og tre over(Litt vaselin kan også gå). Med litt makt så kan man få 3/8 slange over 1/2 nippler.

Om du har litt ekstra penger å sløse, kan man kjøpe bitspower top, slik at du kan velge hva slags nippler/fittings man kan bruke.

Forsøkte i utganspunktet med hett vatten, men det blei rett og slett for trangt. Men ein ny topp var kansje ikkje so dumt. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...