Tåkefyrste Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har noen av dere et Geforce4 FX kort? Trodde ikke det nei. Man kan nesten tvile på hvor seriøs en webshop er når man ikke vet forskjellen på GeForce4 og GeForceFX Nesten som den gangen Elkjøp reklamerte med en Intel Pentium T-Bird prosessor eller noe lignende.... (regner med mange av dere som leser dette kom inn for å flame meg for overskriften... "Det heter ikke Geforce4 FX" osv. sorry å måtte skuffe dere :wink: ) Uansett, det var ikke det jeg postet for, Jeg lurer på om noen har erfaringer med POV (Point Of View) som produsent, jeg har hørt litt variabel kritikk av dem, de er som regel billigere enn andre produsenter også, iallefall ganske billige 5900kort Lenke til kommentar
mr x Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 billig og billig..4 252,00 er vel ikke billig får et fx 5900non ultra. da har du jo lett ati 9800 pro som yter mere... fins jo fx 5900 til ca 3500-3600kr... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hallo, billigere?!? :o Nei , dem er en kvalitetsprodusent, etter min mening kanskje dem som leverer best skjermkort av alle.. Billig er dem ikke, men fortell meg gjerne hvor jeg kan lese no særlig negativt om POV så jeg kan se det med mine egne øyne.. Jeg har POV nå og mitt neste blir nok og det.. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 joda..sikkert mye kvalitet der...men er det vært prisen ! kunne iallefall ikke tenke meg betale ca 4200 får et ikke ultra-kort synes det er mye penger uannsett hvilken kort det er... men får de som synes det er rimelig for et bra kort,de har et pro mindre :wink: Dre@m_Lord har du skrivefeil i sigen din:29000 i 3d mark !!! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Jeg vet kortene ikke var så billige i den nettbutikken jeg refererte til, men jeg har generelt sett på POV som en produsent på lik linje med Connect3d osv. altså billig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå