machoman Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hmpf....Lenge siden man har spilt noe da, men fikk plutselig lyst til å spille no space strategi, type Master of orion, ascendancy også videre... Men er lite oppdatert da, kommet noe nytt de siste årene som er skikkelig konge bra? Takk! Lenke til kommentar
MDD Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Da kan jeg anbefale Galactic Civilizations II. Mener spillet har 92/100 på Metacritic, og det er det en god grunn til :-) Lenke til kommentar
machoman Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Da kan jeg anbefale Galactic Civilizations II. Mener spillet har 92/100 på Metacritic, og det er det en god grunn til :-) Thanks mate, det skal jeg faktisk prøve! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det finnes også Endless Space som kom ut for et par måneder siden. Patches hyppig. Av noe eldre årgang har du Space Empires 4 og 5. 4 er mer gjennomført og skal ha bedre AI en 5eren, som har en ganske så ubrukelig AI men kan skryte på seg pseudo-3D grafikk. Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Sword of the stars med alle expansions er også bra. Styr unna Sword of the stars 2. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Kan anbefale Sins of a Solar Empire Markedsføres som et RT4X spill så det er et Real Time spill med 4X elementer:) Tilgjengelig på steam som samlepakke med de to første expansion pakkene i "Sins of a Solar Empire: Trinity" og en stand alone expansion i "SoaSE: Rebellion" Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ville bare holdt meg til MoO1/2, jeg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Er stor fan av sins of the solar empire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå