mobilen.no Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 En stund skulle alle de kule HTC-mobilene tilhøre One-serien. Sniktitt: HTC Desire X Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 ohh,, jeg hadde kjøpt den på flekken om den hadde hatt de originale desire knappene. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Håper den sluker 64gb kort. Da går ipoden i skuffen. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Kun 32 Gb SDHC. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Kun 32 Gb SDHC. De fleste som oppgir 32GB i dag takler 64 gb uoffisielt. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det høres fint ut for deg. Tror nok muligens jeg går for Desire X også siden HTC halvoffisiellt sier at den får oppdatering til android 4.1. skal gå kjappere og jevnere på samme mobil og siden det er spart litt på "kruttet" i Desire X kan det være greit. Lenke til kommentar
eligosol Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er skuffet over at de totale spesifikajsonene er dårligere enn min 1,5år gamle Desire S. Etter en del startproblemer som antagelig var software relatert, har jeg vært godt fornøyd med Desire S. Viser seg å være en godt bygd mobil med nok lagringsplass med ekstra minnekort, rask og stabil i daglig bruk. Batterikapasiteten kunne vært bedre, men det gjelder også de nye som kommer på markedet. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er skuffet over at de totale spesifikajsonene er dårligere enn min 1,5år gamle Desire S. akkurat det utsagnet der tror jeg du må utdype lit mer. Jeg liker å tro at jeg kan litt telefon og jeg finner ingen punkter som stemmer med det du sa. Jeg hadde selv desire s for en stund siden, og jeg sier ikke at det er en dårlig mobil, men ikke så bra som desire x Lenke til kommentar
apollo3 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Sensation XE som kom for rundt et år siden slår jo denne på nesten alle punkter. Større og mer høyoppløst skjerm, større batteri, raskere 3G, 8MP kamera, 1.5 GHz dual core. Sensation XE har også Beats og Android 4.0 (dog ikke Sense 4.0), og gir også ekstra GB på Dropbox, bare ikke så mye som 25GB (tror det var 5). Desire X er lettere da. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 VIL folk ha så store skjermer egentlig? Jeg har inntrykk av at folk flest vil ha i nærheten av 4", men for å få den spreke hardwaren som man ønsker, så er kompromisset en større mobil=større skjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg