Buddy Dakota Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 2012 manglet de virkelig store killertitlene. Derfor er Dishonored, Far Cry 3 og Journey blir trukket frem som årets beste hele tiden (selv om Journey kanskje fortjente det). Mange skuffelser i år. Hitman. Diablo 3. Kingdoms of Amalur. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Dishonored var ganske bra. Jeg sluttet å spille det en stund, men gjorde ferdig det siste brettet for et par dager siden. Jeg fikk den "beste" slutten, men var litt skuffet over at vi fikk se så lite av hvordan imperiet ble med en ny keiserinne. Det ble vel aldri bekreftet hva slags forhold Corvo hadde med keiserinnen. Noen som har noe info? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Dishonored var ganske bra. Jeg sluttet å spille det en stund, men gjorde ferdig det siste brettet for et par dager siden. Jeg fikk den "beste" slutten, men var litt skuffet over at vi fikk se så lite av hvordan imperiet ble med en ny keiserinne. Det ble vel aldri bekreftet hva slags forhold Corvo hadde med keiserinnen. Noen som har noe info? I det høres det ut som om de var elskere, men det er nok ment å være et uklart punkt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå