per17 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Gode anmeldelser hagler inn, huff jeg måtte kjøpe Lenke til kommentar
Seal Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er kun Gametrailers av de jeg har sett så langt som ikke har vært like entusiastiske så langt men også de gir spillet en god karakter (8,7). Norske nettsider elsker spillet over hele fjøla. Gleder meg til fredag!! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Lurer på om jeg skal bruke VPN for å få åpnet opp spillet på Steam i morgen tidlig. noen som vet om man kan få achievements i offline mode? For om jeg ikke kan det er det ingen vits i å åpne det før fredag. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Noen som vet om man kan få achievements i offline mode? Aldri erfart det selv (fordi jeg ikke har prøvd), men har hørt at du skal det. Endret 8. oktober 2012 av Blitsen Lenke til kommentar
per17 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Lurer på om jeg skal bruke VPN for å få åpnet opp spillet på Steam i morgen tidlig. noen som vet om man kan få achievements i offline mode? For om jeg ikke kan det er det ingen vits i å åpne det før fredag. Er det i det hele tatt achievements i spillet? Ser ikke på steam iallefall. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Fikk sendingsbekreftelse fra Elkjøp idag. Dessverre låses det ikke opp før på fredag. per17: Står på steampowered at det har Steam-prestasjoner. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Fine. Btw man kan kjøpe dette til PC på greenmangaming til 37,5 Euro (25% rabatt kode) Steam er latterlig dyrt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Forhåndsbestillingen min dukket faktisk opp i postkassen i dag, ikke værst det. Så fikk man noe morro å gjøre i en ellers kjedelig ferie. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har ikke helt skjønt, eller fått med meg, men er dette et open world spill? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har ikke helt skjønt, eller fått med meg, men er dette et open world spill? Jeg vet ikke enda, men det er vel ikke helt åpent så vidt jeg har forstått. Men man har mange valgfriheter og flust av måter å gjennomføre oppdrag på. Spørs hva du legger i åpent... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Mente "open world"-åpent, at man kan tusle dit man vil, etc.. GTA/SR/RDR/JC-osv.. Det er alt snakket om sidequests og slikt som har fått meg til å lure..!? Takk for svar! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Mente "open world"-åpent, at man kan tusle dit man vil, etc.. GTA/SR/RDR/JC-osv.. Det er alt snakket om sidequests og slikt som har fått meg til å lure..!? Takk for svar! Nope, er ikke noe sandbox game, i høyden flere små sandkasser satt i sammen iflg noen anmeldelser. Så storyen er visstnok ganske linjær men i motsetning til helt standard korridoraktige shooters så kan man angripe hvert mission man får på mange forskjellige måter. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Utrolig at det ikke er fler poster i tråden. Har ikke gledet meg så mye for et spill siden Bioshock. Fikk spillet i posten idag, men for ikke spilt enda Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg er ikke mer aktiv her inne pga sjalusi Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Må jo ta seg av skole/sosiale før fredag vet du. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Dette blir så hinsides bra! Egentlig bare Far cry og Half Life 2 som har engasjert meg så mye de siste 15 åra... - Bone: ikke la det hindre deg at ikke "hele sandkassen" er åpen - tenk mer Far cry - små øyer som gir deg flust av ruter til målet, men hvor du må ta deg god tid - og nyte hver enkelt fordi de er fullpakket med hemmeligheter, stemninger og unike opplevelser! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg er ikke mer aktiv her inne pga sjalusi Whut? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har ikke råd til spillet i øyeblikket, og jeg ville vært en meget forbanna og sjalu fyr om jeg skulle vært her inne og sett hvor glade og fornøyde alle er.. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Off, kjedelig situasjon... Men, det er ikke så altfor lenge til jul Lenke til kommentar
per17 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Faen meg latterlig at europeere må vente til fredag før vi kan spille (PC). Amerikanerne fikk begynne i går... Men gjett hva, man kan skaffe spillet ulovlig i skrivende stund, snakk om å drite i kundene sine. Skal ikke lønne seg å betale... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå