Seal Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Et at årets største spill, Dishonored, når butikkhyllene i oktober. Spillet har fått enormt med oppmerksomhet for sitt fokus på en unik steampunk-atmosfære og varierte spillestiler. Kan dette bli det neste store snikespillet? I Dishonored spiller man som en overnaturlig snikmorder med navn Corvo. Han har blitt feilaktig dømt til døden for å ha drept keiserinnen, men blir reddet av et brorskap med snikmordere. Det er fra en av disse han får sine krefter, og klarer å rømme til frihet. Nå skal han hevne seg og få æren tilbake. Rent spillmekanisk fungerer disse egenskapene som i spill flest, altså at man er nødt til kjøpe dem etterhvert som man får erfaringspoeng. Og selvfølgelig kan man ikke kjøpe alle, så det gjelder å vurdere hva slags spillestil man ønsker å satse på. En liten demonstrasjon av noen av Corvos mer stillere egenskaper finner du . Følgelig tilbyr Dishonored en rekke forskjellige spillestiler, og det reklameres med at man skal kunne spille gjennom hele spillet uten å drepe en eneste person. Også hvordan man velger å utføre et oppdrag skal være opp til spilleren. Samtalealternativer skal også være i fokus, så det gjelder å trykke på de rette knappene. HER og HER er finner du to av mange alternative gjennomføringer man kan bruke for å fullføre ett og samme oppdrag. Spillet er utviklet av Arkana Studios, som tidligere har vært involvert i spill som Bioshock 2 og Thief. Spillet kommer til Norge 12. oktober, og utgis til PC, Xbox 360 og PS3. Utgiver er Bethesda. Dette er en samletråd, så alt knyttet til spillet kan tas opp her. http://www.youtube.com/watch?v=E1HlYTukh9A Endret 5. oktober 2012 av Blitsen 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Elsker snikespill, så dette gleder jeg meg til. Det eneste jeg reagerer på er Dark Vision Power, som lar deg "se" fiendene gjennom vegger og slikt. http://www.youtube.com/watch?v=rf-75dwJwKc 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Ja, men ingen tvinger deg til å "kjøpe" egenskapen, ei heller å bruke den Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jasså? Trodde det var noe spillet tvang deg til å ha. Men om du faktisk må skaffe den egenskapen selv, er det greit. Da er det bare å la være å skaffe den. Ble litt lettet nå. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Alle egenskapene vi har sett fra trailere og slikt er man nødt til å skaffe selv, da selvfølgelig utenom de mest grunnleggende som å gå og hoppe osv. Regner derfor med at det samme gjelder den egenskapen. Blir nok som vi kjenner det fra andre snikespill som Deus Ex: Human revolution. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 trur dette blir bra, minner litt om bioshock Lenke til kommentar
Seal Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Ble lagt ut en ny utviklerdagbok i går: Kan knapt vente! Skulle bare ønske det var en ordentlig collector Edition... :/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Skulle bare ønske det var en ordentlig collector Edition... :/ Samme her. Men det kan enda skje. Er over en måned til det slippes, og store spill har en tendens til å få CE. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Synes det er EKSTREMT lenge mellom hver gang det kommer ett spill jeg bryr meg om. Går inn på ellkjøp. Ser i spill hylla, ingen ting nytt de siste 6 mnd, ut igjen. Men dette er en av virkelig få spill jeg ser frem til om dagen Har trua for å si det sånn 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Ny dev diary! Endelig litt snakk om selve byen Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Var på høy tid med en Dishonored tråd! Virker utrolig forseggjort! Har store forhåpninger til dette ikke minst med tanke på at det er Arkane Studios under Bethesda det utvikles av. Lenke til kommentar
Rarusu Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Har forsiktige forventninger for dette spillet, håper det blir like bra som det ser ut til å være. Men tøyler enda forhåpningene. Kan være at det er forferdelig. Men dæven det ser artig ut. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Og da var den tredje utviklerdagboken ute. Erfaring er temaet denne gangen: http://www.youtube.com/watch?v=OGd-9QNGvTo Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 svært intresang preview på ign . http://uk.ign.com/articles/2012/09/14/why-dishonored-is-my-most-anticipated-game-this-year Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hvis ikke dette blir årets spill, så kall meg en krakk. Ganske mye her skal gå skikkelig, ordentlig galt for at ikke stemningen og tilstedeværelsen alene gjør det til en must-opplevelse. For å gjenta til det kjedsommelige: Skaperen av Dunwall er jo arkitekten bak City 17 i Half Life 2 for svingende! Lenke til kommentar
per17 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Gleder meg veldig til dette, men er redd for å bli skuffa Ser litt for bra ut til å være sant. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Ny stemningsfull trailer: http://www.youtube.com/watch?v=qFs3e_xxWYg Lurer på hvilken rolle disse fortellingene vil ha i spillet. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Herre Jesus så stilig. Utrolig god markedsføring og! Likte spesielt slutten. 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det var faktisk veldig tøft. Gleder meg veldig til dette spillet. Bare en uke igjen nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Dishonored Review IGN Dishonored Review Eurogamer GiantBomb Scorer bra. Endret 8. oktober 2012 av Crazy Joe Davola 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå