LonelyMan Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Neste Søndag, ta deg en tur i kirka og sitt der og bare tenk på Gud. Tenk på skaperen din og bli sammen med han. 4 Lenke til kommentar
christer1997 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Neste Søndag, ta deg en tur i kirka og sitt der og bare tenk på Gud. Tenk på skaperen din og bli sammen med han. Hørtes ut som en god ide. Skal prøve å komme meg til kirken hver søndag. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Før de vanlige surmulerne henger seg på her - ønskes en riktig god søndag til dere alle! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Neste Søndag, ta deg en tur i kirka og sitt der og bare tenk på Gud. Tenk på skaperen din og bli sammen med han. Hvorfor? 2 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Moderatorer! Kan dere stoppe disse trådene uten mål og mening? Dette er et diskusjonsforum, ikke en posttavle på samfunnshuset. Jeg viser til disse reglene fra moderator tom waits for alice : 1. Vurderer om emnet har almen interesse, og om et innlegg her kan føre til debatt og opplysning. 2. Tenker over formålet med posten, det vil si hva hun/han ønsker å diskutere eller spørre om og setter premissene for dette i det første innlegget. Endret 2. september 2012 av LiamH 4 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Neste Søndag, ta deg en tur i kirka og sitt der og bare tenk på Gud. Tenk på skaperen din og bli sammen med han. Nei 4 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Moderatorer! Kan dere stoppe disse trådene uten mål og mening? Dette er et diskusjonsforum, ikke en posttavle på samfunnshuset. Jeg viser til disse reglene fra moderator tom waits for alice : 1. Vurderer om emnet har almen interesse, og om et innlegg her kan føre til debatt og opplysning. 2. Tenker over formålet med posten, det vil si hva hun/han ønsker å diskutere eller spørre om og setter premissene for dette i det første innlegget. Har jo tydligvis det da,siden alle anti kristnene henger seg på??? Men for all del,igrunn enig med det du skriver...for disse trådene blir det alltid bråk av;) Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Takk for tilbudet, men må nok si nei takk. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Neste Søndag, ta deg en tur i kirka og sitt der og bare tenk på Gud. Tenk på skaperen din og bli sammen med han. Endret 2. september 2012 av turbonello 5 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Neste Søndag, ta deg en tur i kirka og sitt der og bare tenk på Gud. Tenk på skaperen din og bli sammen med han. Har bedre ting å bruke søndager på enn å høre på løgner. Eller takk. Håper alle har en god søndag. 4 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Kirker er flotte bygg å være i - når de er tomme for folk. Søndagsåpenbaringer foretrekker jeg hjemme i ensomhet, i form av en ronk og ei klype THC. Endret 2. september 2012 av elevathor 3 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Og noen kirker er byggningsmessige monstre som det ikke er trivelig å være på utsiden av engang, med eller uten folk inni.... Men fint at du har skaffet deg en "sunn" hobby... he he. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Neste Søndag, ta deg en tur i kirka og sitt der og bare tenk på Gud. Tenk på skaperen din og bli sammen med han. Hørtes veldig gay ut. 5 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Neste Søndag, ta deg en tur i kirka og sitt der og bare tenk på Gud. Tenk på skaperen din og bli sammen med han. Hvorfor skal jeg ta en tur i kirka? Hvorfor skal jeg sitte der? Hvorfor skal jeg tenke på Gud? Hva er Gud? Hvem er Gud? Finnes det en Gud? Hvem er skaperen min? Har jeg en skaper? Finnes det flere skapere? Er skaperen hankjønn? Hvorfor er skaperen hannkjønn? Hvordan blir jeg sammen med skaperen min? Hvorfor skal jeg bli sammen med skaperen? Kritisk tenkning er et stort problem for de som bare pøser ut med tomme påstander. Endret 7. september 2012 av Abigor 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Neste Søndag, ta deg en tur i kirka og sitt der og bare tenk på Gud. Tenk på skaperen din og bli sammen med han. Kan ikke du heller ta deg en tur til en synagoge eller moskè? Eller kanskje et hindu tempel? 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Søndagen skal jeg sove lenge og slappe av så jeg er uthvilt til en ny uke, ikke bli hjernevasket. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nei takk. Jeg har vært nok i kirken, og har ikke noe å tjene på å være der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå