Gå til innhold

Koble xbox mot PC ?

Döden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går helt fint å se filmer, høre på MP3 osv. via nettverket. Programmene du trenger er Relax (På PC) og XBox Media Player (På Xbox).

Begge er litt knotete å sette opp, men hvis du RTM'er skal det går greit etter hvert.

Og ja, du må ha moddet xbox med FTP server innlagt. (F.eks. EvoX.)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Du gir Xbox'en en IP-adresse slik at du kan koble til med en FTP-klient. Hvis du har harddisk i Xbox'en kan du kopiere over filmer og spill. Ganske greit :)

Tenker på å kjøpe meg en x-box snart,men hvordan kan jeg kopiere over spil til HD i en x-box?Det er vel x-box spil du snakkes om?

Lenke til kommentar
Du gir Xbox'en en IP-adresse slik at du kan koble til med en FTP-klient. Hvis du har harddisk i Xbox'en kan du kopiere over filmer og spill. Ganske greit :)

Tenker på å kjøpe meg en x-box snart,men hvordan kan jeg kopiere over spil til HD i en x-box?Det er vel x-box spil du snakkes om?

Ja.... eller du kan kopiere hva du vil over da, men det er kun xboxspill du kan spille :->

Lenke til kommentar

Ja.... eller du kan kopiere hva du vil over da, men det er kun xboxspill du kan spille :->

Der tar du nok feil jah.

Det finnes emulatorer for ALLE konsoller som er av eldre generasjoner enn xbox til xbox! dvs. alt ifra sega 8bit til N64 og Playstation.

Spiller selv NES SNES og N64 på xboxen min..

Og ja.. spillene funker som om det var originalt.

Hvis noen lurer på hvordan en kan spille N64 på en xbox så finnes det noe som heter "rom"'s. Går ikke nermere innpå.

Streamer også DivX, mp3 XviD, .mov osv fra PC'n til xboxen.

En må ha modchip, EvolutionX og XboxMediaPlayer eller kompatibelt :-)

D Hvis du har harddisk i Xbox'en kan du kopiere over filmer og spill. Ganske greit :)

Xboxen har allerede en harrdisk på 8 (5) GB når en kjøper den. En kan bytte den ut med større fordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...