Torhild Jansen Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Lun havn. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Bare vakkert kystlandskap Skjønner ikke at jeg kan bo i innlandet, når jeg ser dette skuet her Endret 2. september 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Bare vakkert kystlandskap Skjønner ikke at jeg kan bo i innlandet, når jeg ser dette skuet her Tusen takk for en hyggelig kommentar Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Et godt gjennomtenkt komp med fine linjer som gid en god dybe i bildet. Et lite kutt i toppen ville understreket dette enda bedre, for da ville du ungått den dentrerte horisontlinjen. Men alt i alt, et flott bilde Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Et godt gjennomtenkt komp med fine linjer som gid en god dybe i bildet.Et lite kutt i toppen ville understreket dette enda bedre, for da ville du ungått den dentrerte horisontlinjen.Men alt i alt, et flott bilde Takker Den sentrerte horisontlinje glemte jeg å sjekke - mye å huske på, så takk for tipset Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Vakkert og rolig med gode detaljer og farger Lengter mot vann Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Vakkert og rolig med gode detaljer og farger Lengter mot vann Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Flott komposisjon og motiv! Teknisk sett i klassisk Torhild Jansen-kvalitet Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Flott komposisjon og motiv! Teknisk sett i klassisk Torhild Jansen-kvalitet Lenke til kommentar
karoald Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Fin komp-fin skarphet og fine farger--- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg