andersen91 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Jeg bestilte fra nettstedet www.urbanchic-boutique.com og betalte via paypal og greier. Når jeg skulle inn dit for å sjekke hvor langt orderen min var kommet på vei hit til Norge så kommer jo ikke nettsiden opp men en webmaster side istedet og "suspendedpage" i adresselinja, hva faen?? Hva skjer a? Hva med varene mine og det jeg har betalt? Endret 2. september 2012 av andersen91 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg mistenker at du har blitt scammet. Var dette tilfeldigvis en butikk med "genuine brands at amazing prices! 70% off!" eller noe slikt? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Kontakt paypal og si at du er blitt scamma og vil ha pengene tilbake. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Du har bestillt fra en svindel-side, og pengene dine er stjålet fra deg. Kontakt paypal asap. 2 Lenke til kommentar
andersen91 Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Fader as., typisk!! Tusen takk for svar dere! Jeg syns det er så rart at bare for noen dager siden kom jeg inn på siden, og nå er den borte. selv om jeg går inn fra en annen pc til og med! Ja håper paypal kan hjelpe meg :S blir vel vanskelig for de å gjøre noe når ikke noen kan kontaktes? Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg syns det er så rart at bare for noen dager siden kom jeg inn på siden, og nå er den borte. selv om jeg går inn fra en annen pc til og med! De som står bak nettsiden (svindlerne) skifter vel nettsider oftere enn enkelte skifter undertøy, nettopp for å skjule spor og unngå å bli tatt. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Åpne case i PayPal. Motpart får da noen dager til å komme med motsvar. Ikke noe motsvar = du vinner og PP betaler deg tilbake pengene. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Åpne case i PayPal. Motpart får da noen dager til å komme med motsvar. Ikke noe motsvar = du vinner og PP betaler deg tilbake pengene. This ^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå