tribalman Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hei! Har lekt litt med tanken om å prøve å bygge meg en pc, noe som jeg ikke har gjort før. Tenkte derfor å ikke bruke så mye penger nå helt i starten, men heller kanskje oppgradere litt etterhvert. I den forbindelse trenger jeg litt hjelp til deler og slikt. Ikke av de kraftigste greiene, men mer sånn basic. Lenke til kommentar
xeye Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Info info info. Budjett? Ka treng du av extra utstyr? ( Skjerm,tastatur mm.) Ka ska pcen brukes til? Lenke til kommentar
tribalman Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Har Både skjerm, mus og tastatur, så blir vel kun maskinen. Har heller ikke noe fastsatt budsjett. Den vil vel bli brukt til skole og kanskje litt gaming Lenke til kommentar
xeye Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Et forslag på et m-itx bygg. Kabinett/psu er demovare. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Et forslag på et m-itx bygg. Kabinett/psu er demovare. Jeg ville lagt litt mer penger i grafikkort, men ellers det en fin build. Kan varmt anbefale ASUS P8H77-I, et av de bedre hovedkortene jeg har hatt EDIT: det er brukt i nes PCen min som det er link til i signatur Endret 3. september 2012 av Audun0505 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå