cannibalguppy Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) de bruker ikke nvidia sinn pcb. det er ganske viktig. så jo de er shippa med 2 bioser btw. et trykk på kortet. seriøst arni. sjekk det ut. samme hva nvidia sier om det når MSI viser deg det selv. et trykk, og overclock så mye du vil. ENKELT. så sorry du må bytte bios men hvis du ikke klarer å trykke på switch bios button så burde du ikke bygge pc. Endret 3. september 2012 av cannibalguppy Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 de bruker ikke nvidia sinn pcb. det er ganske viktig. så jo de er shippa med 2 bioser btw. et trykk på kortet. seriøst arni. sjekk det ut. samme hva nvidia sier om det når MSI viser deg det selv. et trykk, og overclock så mye du vil. ENKELT. så sorry du må bytte bios men hvis du ikke klarer å trykke på switch bios button så burde du ikke bygge pc. Les om igjen du: Det er to kriterier for partnere som lanserer Kepler-SKUer: Partners wishing to have a card with a TDP over 195W (i.e. a base power target 170W) must use a custom board with suitable power circuitry. NVIDIA won’t allow partners to ship higher-power cards using the reference board. Software overvoltage control is forbidden. Eget kretsdesign betyr at man kan øke maksimal kraft GPUen trekker i et gitt øyeblikk, det betyr ikke at man har lov til å ha software overvoltage. Jeg tok en kikk på nettsidene til MSI: http://msi.com/product/vga/N680GTX-Lightning.html#?div=Overview Om du finner "triple overvoltage" der noe sted vil jeg at du tar screenshot av det. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 står unlocked power. som betyr at du kan overclocke. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 står unlocked power. som betyr at du kan overclocke. Vær så snill! Power != Voltage Power = WATT Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 what? den har to bioser og sånne deler som gjør at du kan øke volten.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. september 2012 Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 what? den har to bioser og sånne deler som gjør at du kan øke volten.. Ja, 680 Lightning har 2 BIOS: 1x vanlig 1x LN2-mode med økt power limit (altså, effekt.) Siden Nvidia nekter partnerne sine å låse opp spenningen har MSI måttet sende ut kortene med ny LN2-BIOS som har låst spenning, det er kun de 5000 første kortene eller noe slikt som støtter software overvoltage. Veldig mange av Kepler-variantene fra partnerene kan teknisk sett overvolte, men Nvidia nekter det. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 (endret) what? den har to bioser og sånne deler som gjør at du kan øke volten.. Ja, 680 Lightning har 2 BIOS: 1x vanlig 1x LN2-mode med økt power limit (altså, effekt.) Siden Nvidia nekter partnerne sine å låse opp spenningen har MSI måttet sende ut kortene med ny LN2-BIOS som har låst spenning, det er kun de 5000 første kortene eller noe slikt som støtter software overvoltage. Veldig mange av Kepler-variantene fra partnerene kan teknisk sett overvolte, men Nvidia nekter det. hvorfor kan jeg og mange jeg vet om overvolte da? bug? for kan til tider overvolte bra også men på det nyeste 680 så stopper overvolten etter 3 millivolt.. GAY keep in mind at det klokkevennlige kortet mitt er referansekort men kunne volte 20 millivolt np og 350mhz på kjerne. rart. men bøyer meg for din viten du er flinkere på sånt. Endret 4. september 2012 av cannibalguppy Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 hvorfor kan jeg og mange jeg vet om overvolte da? bug? for kan til tider overvolte bra også men på det nyeste 680 så stopper overvolten etter 3 millivolt.. GAY keep in mind at det klokkevennlige kortet mitt er referansekort men kunne volte 20 millivolt np og 350mhz på kjerne. rart. men bøyer meg for din viten du er flinkere på sånt. Du har kjørt flashen skjønner jeg. Den flashen har lite felles med software overvoltage på 680 lightning. Tviler også sterkt på at du fikk 350MHz overklokk av 20mV, det høres heller ut som om du har vært særdeles heldig med ditt 680 da. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 ja tok jeg høyere volt kræsja det snakka foressten om geinward kortet mitt dårlig skrevet. det kunne ikke overklokkes i det hele tatt. 20 mhz så kræsjh. men gpu boost klarte 100.. rart i grunn.. Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Dette er det jeg har. ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3 AMD 890FX+SB850, DDR3, Firewire, GbLAN' AMD Phenom II X6 1055T AM3 2,8/3,3GHz Turbo Core 9MB cache,125W ASUS GeForce GTX 460 1GB GDDR5 DIRECTCU PCI-Express 2.0, GDDR5, 2xDVI, HDMI Tenkte å oppgradere grafikk-kortet for å få nyere spill som BF3 og Guild Wars 2 til å kjøre litt bedre. Er kortene nevnt her gode investeringer til deres pris? Tenkte også på 670. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Dette er det jeg har. ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3 AMD 890FX+SB850, DDR3, Firewire, GbLAN' AMD Phenom II X6 1055T AM3 2,8/3,3GHz Turbo Core 9MB cache,125W ASUS GeForce GTX 460 1GB GDDR5 DIRECTCU PCI-Express 2.0, GDDR5, 2xDVI, HDMI Tenkte å oppgradere grafikk-kortet for å få nyere spill som BF3 og Guild Wars 2 til å kjøre litt bedre. Er kortene nevnt her gode investeringer til deres pris? Tenkte også på 670. Maskinvare til PC er ingen investering, du får ikke avkastning på å kjøpe dyrere kort. Dog et 460 til et 670 høres ut som en solid oppgradering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå