Gå til innhold

[Løst] Acer Aspire 7560G rebooter etter oppstart

Jostein76

Anbefalte innlegg

Eg kjøpte ein laptop gjennom komplett.no. ACER ASPIRE 7560G 17,3" HD+. Den var rask, 3 usbporter. Tråløst nettverkskort. Men så begynte pcen å restarte når eg vil inni windows. Eg får opp der det står velkommen til windos. Etter det så skal det komme opp at eg skal skriva inn passordet mitt. Men i så i stede for å gjera det så starter den maskina på nytt. Eg kontakta acer og forklarte problemet. Eg fekk beskjed om at eg skulle senda di all info om laptopen på e-post til dei. Han eg prata med sa eg skulle gjera dette fordi dei skulle senda meg ein recoverycd. Slik at eg slapp å senda inn laptopen min. Eg gjekk inn på google og søkre etter acer. Der kom eg innnom eit forum. Der var det personar som skreiv at dei hadde hatt problember med acer norge. Det tok land tid før det skjedde noko. Ein person eg las om måtte kontakta forbrukerombudet for at det skulle skjer noko. Så det eg lurer på er det nokon her som har vært borti acer? For viss det no skulle visa seg for eks at eg ikkje kan bruka recoverycden eg får frå acer. Viss eg i det heile tatt har får den. Når eg no skriv dette så har det tatt 17 dagar siden eg senda info om laptopen. Er det då verd å senda inn pcen til reperasjon viss det viser seg at det tar ein evighet før dei gjer noko med den. Eller skal eg gå innom ein databutikk og kjøpa ein ny hardisk og få dei til å legga inn windows i tillegg. Eg må sikkert betala for dette. Så kva bør eg gjera. For meg så virker det som acer er eit useriøst firma. Det kan vel ikkje vera så vanskeleg å laga ein recoverrycd? Kanskje dei må til utlandet å få tak i cder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor kontaktet du acer, og ikke komplett? Har acer selv, og de pleier å ha en recovery partisjon, tror du må trykke alt+f10/12 ved oppstart når det står "acer" med svart bakgrunn

Mvh Tommy

Har no fått recoverycden. Så då eg satte dei i og valgte recovery så gjekk alt greit. Fekk beskjed om å setta inni cd1 og så cd2 og så cd3. Men plutselig så får eg beskjed om at recovery er mislykka. Dette har no skjedd to gonger.

Eg tok kontakt med komplett først. Der fekk eg beskjed om at eg skulle kontakta Acer. Dette fordi at Acer har ei nettside der du kan registrere problemet. Eller registrere ein reperasjon.

Eg fant denne linken på nettet.

http://freak.no/forum/archive/index.php/t-133126.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...