Anzure Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg har funnet en 16GB kit hos crucial.com som står under "Guaranteed-compatible with the Dell PowerEdge T110 II" og min maskin er da selvfølgelig Dell PowerEdge T110 II. Men spørsmålet er, skal jeg stole på crucial.com? Lenke til kommentar
xeye Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Det sko vell bare være å kjøpte billig ram. Skjer det nåkka med servern så bytte du tilbake til origianl og sender inn. Det e vell ingen måta dem kan ta dæ på det? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Men spørsmålet er, skal jeg stole på crucial.com? Ja det kan du . Forutsatt at du har valgt rett maskin og modell - hvilket du har gjort: Dell Poweredge T110 II. Dessuten.. We guarantee that the upgrades you find through the Crucial Memory Advisor tool will be compatible with your system, or your money back. Endret 2. september 2012 av syar2003 Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hvis du vil spare litt penger kan du kjøpe 2 av denne: KTD-PE313E/8G ref Kingstons konfigurator 1 Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Men spørsmålet er, skal jeg stole på crucial.com? Ja det kan du . Forutsatt at du har valgt rett maskin og modell - hvilket du har gjort: Dell Poweredge T110 II. Dessuten.. We guarantee that the upgrades you find through the Crucial Memory Advisor tool will be compatible with your system, or your money back. Okei, da er de til å stole på. Men den scanneren de har er bugget, den sier jeg har Dell PowerEdge T110 (ikke II), men jeg trenger ikke tenkte på det vell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå