terjeho Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hei. Noen som kan komme med gode råd/anbefalinger om digitale kamera i prisklasse 3000-4000 kr.?Har sett på div. tester,men valget er likevel vanskelig. Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 For min egen del skulle jeg svært gjerne sett at Canon hadde gitt ut A80 sammen med A60 og A70 - jeg tror jeg vet hvilket jeg ville valgt... A70 er vel under testing her på akam, kan du vente til den er "kommet på trykk" så kan du kanskje få dannet deg en mening. Ellers så kommer jo A70 + batterier og lader + minnekort (128/256MB?) på omlag den øvre grensa di. Har du vært og kjent på noen kameraer i butikk ? Var det noen du likte, noen egenskaper du vil ha i ditt kamera? Canon skal f.eks. være mer nøytrale enn HP og Sony som har en høyere fargemetning. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Strekk deg til 4290,- og gå for Canon Ixus 400 et valg du nok ikke vil trege på! Lenke til kommentar
knuflesus Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 For min egen del skulle jeg svært gjerne sett at Canon hadde gitt ut A80 sammen med A60 og A70 - jeg tror jeg vet hvilket jeg ville valgt... Tenker at a70 fortsatt er et bedre kamera. Vridbar skjerm er fint det, men a80 er ikke mer 3,87 megapiksler og videste brennvidde er 38 og beste videokvalitet er er redusert til 320x160. Så går får a70! Se test på http://www.dpreview.com/reviews/canona70/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå