Kjetil Øyen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Brooklyn Bridge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Er det noen som kan forklare hvorfor bildet liksom "sprekker" opp slik som dere ser i overgangen på himmelen her. Ser et nokså tydelig skille på skrå oppover mot høyre. Ville jo gjerne hatt en jamn overgang. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Kan ikke svare på det tekniske spørsmålet, ville bare si at jeg synes bildet ditt var flott ! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Fint bilde fra Hvaara brua i den store verden dette. Kan det være lys fra byen eller har du brukt noe filter i etterbehandlingen. Lenke til kommentar
Gunnar Skogan Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg ser, selv ikke i full størrelse, at det sprekker opp i himmelen. Flott bilde. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 var dødslekkert etter min mening,ser ikke feil i det hele tatt,smil Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Takk for kommentarer. Skal se hva jeg kan få til med det som jeg lurer på her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg