saeheim Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hei, har over lengre tid prøvd å få NT på min Transformers prime. Finner ikke noe app i play butikken. Men fant nå ut at de har lagd en "app" lignende hjemmeside. Men da må man ha buypass instalert, trykker på linken å får buypass appen opp i play butikken. Men de står den ikke er tilgjengelig i mitt land..?? Jeg befinner meg nå i Bergen.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
eak2k_InnleggNO Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Denne du ser etter? Buypass ID, kan fint installeres fra nettleseren din Lenke til kommentar
saeheim Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Denne du ser etter? Buypass ID, kan fint installeres fra nettleseren din Får samme beskjed der, kan ikke instaleres i ditt land. Lenke til kommentar
eak2k_InnleggNO Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Har du valgt feil land på din Google Bruker? Lenke til kommentar
saeheim Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Nei, å åpner jeg google maps, får jeg posisjon min der jeg befinner meg. Har prøvd å resatt hele pad`n også- Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Kanskje årsaken er: - Tele2 som ikke bruker norsk sim-kort? - Pad'en er importert fra f.eks statene? Lenke til kommentar
saeheim Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Paddn har ikke sim. Å er kjøpt på spaceworld i norge. Skjønner det bare ikke. Lenke til kommentar
eak2k_InnleggNO Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det er noe feil med din Google bruker. Sørg for at brukeren din har Norge / Norway som land her. Lenke til kommentar
saeheim Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Det er noe feil med din Google bruker. Sørg for at brukeren din har Norge / Norway som land her. Står på norsk der også.. Skjønner bare ikke dette... Lenke til kommentar
saeheim Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 fant ut feilen. kom hjem nå, å det fungerte med en gaang. antar det er fordi båten bruker satelitt. å da får vel padden utenlansk ip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå