screenman Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Fikk nettopp vite at kjæresten til broren min (som begge befinner seg 1. etasje under) har kastet opp. Siden jeg har ekstrem emetofobi så vurderer jeg nesten å løpe ned til sentrum, bryte meg inn i nærmeste apotek, ta alt kvalmestillende jeg kan finne og så sjekke inn på et hotell og bo der i minst 1 uke. Så, det jeg lurer på; Hvor stor er sjansen for at jeg blir smittet om hun har en smittsom sykdom? Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Mitt råd: Skaff deg en psykolog! 5 Lenke til kommentar
DCG Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Veldig stor, du burde sove ute i natt. Helst burde du være ute hele uken. Unngå hotell, det kan hende det finnes syke personer i naborommet. 2 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Det er sikkert Lupus. 3 Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 It's never Lupus! 3 Lenke til kommentar
screenman Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Veldig stor, du burde sove ute i natt. Helst burde du være ute hele uken. Unngå hotell, det kan hende det finnes syke personer i naborommet. Ute blir jeg forkjølet, og jeg er allerede forkjølet Mitt råd: Skaff deg en psykolog! Jeg går allerede til psykolog! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå