hiims Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hei skal kjøpe en nye bærbar gaming pc siden den gamle pcen begynner og bli litt utdatert... men så er jeg litt i tvil på hva slags pc det skal bli vill ha en kraftig pc med helst det nyeste av prossesor eks tredje generasjon og et greit skjermkort. og ssd er ikke et must men hadde vert et + og det trenger ikke og være så mye lagringsplass har ikke behov for mer en 300gb har sitt litt på denne samsungen her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745732 har hørt samsung lager veldig gode pcer for tiden men en betaler vel en del for merke også? og denne her http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10616578;c:100561;fl:0 Takk for svar! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 En Alienware M14x er billigere enn multicom-maskinen og har langt bedre byggekvalitet, den kommer standard med en 7200RPM 500GB HDD som er langt raskere enn hva multicomen kommer med, den klarer også omlag 5 timer på batteri. Lenke til kommentar
hiims Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 En Alienware M14x er billigere enn multicom-maskinen og har langt bedre byggekvalitet, den kommer standard med en 7200RPM 500GB HDD som er langt raskere enn hva multicomen kommer med, den klarer også omlag 5 timer på batteri. den så bra ut den men er litt for dyr synes jeg Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 En Alienware M14x er billigere enn multicom-maskinen og har langt bedre byggekvalitet, den kommer standard med en 7200RPM 500GB HDD som er langt raskere enn hva multicomen kommer med, den klarer også omlag 5 timer på batteri. den så bra ut den men er litt for dyr synes jeg Da jeg postet min post var den 2000 kr billigere. Lenke til kommentar
hiims Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 En Alienware M14x er billigere enn multicom-maskinen og har langt bedre byggekvalitet, den kommer standard med en 7200RPM 500GB HDD som er langt raskere enn hva multicomen kommer med, den klarer også omlag 5 timer på batteri. den så bra ut den men er litt for dyr synes jeg Da jeg postet min post var den 2000 kr billigere. Hehe ja då hadde det vært noe helt annent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå