B25S Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Heisann, Trenger hjelp til å kjøpe meg en høstjakke. Er interessert i en voksjakke i grønt eller sort, kanskje navy. Er pga. økonomi ute etter et tidløst plagg, en klassisk modell kanskje, en jakke jeg kan ha i flere år med riktig vedlikehold. Har sett litt på Barbour, og det er litt forskjellige modeller. Hvilken modell er den mest klassiske og originale? Når ting kommer på moten igjen så hender det ofte at det blir en del spin-off's fra de originale modellene, og tenker at Barbour ikke er noe unntak (?) Hva bør jeg kjøpe? Og hvor evt.? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Kjøp en Beaufort eller Bedale fra Barbour i fargen olive. Forskjellen er at Beaufort er litt lengre enn Bedale, så velg det som passer deg best. Begge er tidløse modeller og holder god kvalitet. Countryattire.co.uk har gode priser og gratis frakt. 2 Lenke til kommentar
Mysan Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Jeg kjøpte min andre barbour her om dagen, Vintage Beadnell i fargen Olive. Jeg er ganske fornøyd med den, formen passer meg godt og kvaliteten holder i massevis. Endret 2. september 2012 av Mysan Lenke til kommentar
B25S Skrevet 9. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Får sort Bedale i posten om et par dager. Får se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå