Refragatio Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hei, sitter på et problem med å legge til PyDev i Eclipse. Problemet kommer etter jeg har installert PyDev og skal finne interpreteren til Python. Feilmeldingen jeg får er: Error getting info on interpreter. Common reasons include: -Using an unsupported version (Python and Jython require at least version 2.1 and Iron Python 2.6). -Specifying an invalid interpreter (usually a link to the actual interpreter on Mac or Linux) Reason: See error log for details. Error log: com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.io.MalformedByteSequenceException: Invalid byte 2 of 2-byte UTF-8 sequence. Har søkt litt rundt og sett at "Environment variables" kan vere et problem. Har lagt inn environment variabelen: Navn: PYTHONPATH Verdi: C:\PYTHON27;C:\PYTHON27\DLLs;C:\PYTHON27\LIB;C:\PYTHON27\LIB\LIB-TK Brukter Eclipse Juno, en av nyeste versjonene og av Python bruker jeg Python 2.7.3 (64-bit). Noen som har opplevd et lignende problem? På forhånd takk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Kan være at du må bruke 32 bits utgaven av Python. Vært et forsøk å installere den. Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Fungerer forsatt ikke. Har lest at man må kjøre eclipse som administrator for at man skal gjøre endringer i eclipse. Når jeg velger "Kjør som administrator" får jeg opp feilmeldinga at jeg ikke har Java Runtime, selv om jeg har det. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå