screenman Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg er tidligere fast bruker av benzodiazepinet Rivotril. Jeg har også prøvd Valium, Sobril og Xanor Depot. Men jeg hadde nettopp en tanke i hodet. La oss si at en person med alvorlig angst hadde fått fast utskrevet eks. Valium i 5 år sånn at denne personen ville kommet seg gjennom og skaffet seg f.eks en utdanning. På grunn av at man fort utvikler toleranse for Valium, så kan vi si at personen ville startet på 5mg og så økt med 5mg hver 2-3 uke. Da er mitt spørsmål; Ville personen hatt like god effekt av Valium som da h*n startet med medikamentet etter eks. 4 år? Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hei Kanskje du burde forklare oss mer om hva du er ute etter, skjønner ikke helt hva du mener =/ Ikke noe frekt ment men som sagt er ikke helt sikker på hva du mener. -Fruitdealer Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Da er du oppe på 8 ganger maksdosen, og det er neppe bra for levra. Det er en grunn til at Lyrica er på markedet, nemlig at man ikke trenger å øke dosen etter hvert. Hvorfor ødelegge deg selv før du har prøvd skikkelige alternativer? Anonym poster: ed44689b718ffb32740502d5ae8a90e9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå