Tskui Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Jeg har slitt med at lyden hakker når jeg har sett på videoer eller spilt musikk, lastet ned DPC latency checker og deaktiverte nettverkskortet, nå har jeg sett en hel film uten noe hakking. Jeg har oppdatert driveren till kortet men det hjalp ikke. Nå lurer jeg på hva jeg kan gjøre for å fikse det. Edit: Etter å ha kjørt Latency Checker uten å høre på musikk eller spille av video, så ser jeg at jeg også får latency når jeg ikke spiller av noe. Men merker kun til det når jeg spiller av lyd. Netverkskortet mitt er forresten "D-Link DWA-140 RangeBooster N USB Adapter(rev.B2)" Endret 1. september 2012 av Tskui Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hvilke videoer, og hvilken musikk? Begrenses dette til streamet film/musikk eller gjelder det også filmer som du spiller av lokalt? 1 Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Som sagt så fåt jeg latency selv når jeg ikke spiller av noe, men er bare når jeg spiller av noe jeg legger merke til det. Det skjer når uansett hva som blir spilt av, lokal musikk og film, youtube, spotify, spill, you name it. Det er veldig kort og får kun en "spike" i latency detector når det skjer. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Det kan rett og slett tenkes at to av driverne som er installert på maaskinen ikke fungerer godt sammens. Men hvis jeg nå har forstått dette riktig så er det kun når nettverkskortet er aktivert at du får hakking? Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Det er helt riktig Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Prøv å avinstallere driveren til nettverkskortet og installer en eldre versjon av driveren og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå