Dew Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg har en Sony 40EX710 som jeg pleier å koble til en laptop med 1080 oppløsning. Problemet er at jeg ikke klarer å tilpasse bildet, det er ting som mangler på alle sidene (som om det er zoomet inn). Jeg googlet litt og fikk tips om å trykke på en "HD" eller "TV" knapp på fjernkontrollen, men jeg har ikke den knappen på min kontroll... Sonys egen iManual sier jeg når jeg bruker HDMI tilkobling til pc bør jeg sette skjermformat på "Wide" (som jeg har gjort) og bildestørrelse på "Full pixel" (som jeg ikke tror finnes på min TV - finner ikke det altarnativet i menyen). Jeg har prøvd alle forskjellige mulige skjerminnstillinger på pcen, så det er ikke der problemet ligger. Noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hjem (meny) -> Visning -> Skjermkontroll (andre innganger enn PC) -> Bildestørrelse Justerer bildevisningsområdet. Velg "Full piksel" for å vise originalbildet når deler av bildet er kuttet av, "+1" for å vise originalbildet, "Normal" for å vise anbefalt størrelse på bildet eller "-1" for å forstørre bildet. Lenke til kommentar
Dew Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Hjem (meny) -> Visning -> Skjermkontroll (andre innganger enn PC) -> Bildestørrelse Justerer bildevisningsområdet. Velg "Full piksel" for å vise originalbildet når deler av bildet er kuttet av, "+1" for å vise originalbildet, "Normal" for å vise anbefalt størrelse på bildet eller "-1" for å forstørre bildet. Aah takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå