sinder18 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 http://i45.tinypic.com/34pnee0.jpg 150 cc og 18,5 hk Har ikke noe kunskaper om ATV men det er ikke skilter på den nå så lurte på om det er mulig og få skilter på den. det er blinklys , bremse lys og alt og er 2011 model. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hvis ikke den er levert med skilter tror jeg det skal bli vanskelig. Sånne ting skal typegodkjennes. Det nytter ikke at du mener den er bra nok. Jeg er ikke ekspert, men om du i det minste kunne si hva slags merke det er, ville det kanskje bli lettere å svare. Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Nej selgeren sier att han kjøpte ATven uten papirer. så eg synnes det høres litt skummelt ut + det var billigt. Merke vet ikke skal spørre ham. Men visst ikke eigaren har papirer hvordan skal eg da få den registrert på meg? hvem må eg kontakte? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Tror ikke du får den registrert i det hele tatt. Hvis det er et jallamerke som ikke er typegodkjent, så kan den ikke brukes på norsk vei. Og det er ulovlig å bruke den i hagen også. Hvis du vil kjøre på offentlig vei kjøper du merkevare med skilt. Endret 1. september 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå