Terje Solfugl Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Flyshow i Tigerstaden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Råstilig ! Du har `kustus` på disse flyformasjonene Flotte bilder, klare, friske farger, artig å se på flyshowet ditt, når jeg ikke fikk vært der selv Endret 1. september 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Tusen takk Jentungen 2 ..minner deg på at siste mulighet er i morgen, uannsett hva jeg hadde hatt på programmet, ville jeg valgt dette..must see !! Endret 1. september 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Flott av denne formasjonen. Sikkert moro å være der. Vi andre får nøye oss med dine fine bilder derfra.. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Effektfulle bilder. Flott med den klare blå himmel bak eksos-, farge- og kondensstriper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg