Izex Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Fant en gammel CPU (til) i data delelageret mitt, denne har det gådd et lite stykke av på Core er snakk om 0,8mm akkurat på hjørnet av en 800 Duron er det håp for den? Hvor begynner selve innmaten på AMD Duron, blir det no svart kant før den treffer no kritiske deler i CPU? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Det har nok ingen eller fryktelig lite å si. Jeg hadde selv en T-Bird 1000 som jeg knakk av litt av hjørnet på. Jeg har ikke hatt noe problem med den (den snurrer enda i naborommet). den ligger btw på en ca 40 grader med Taisol. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Nice, får grave litt mere i dele haugen og se om jeg finner no egnet hovedkort å mekke litt Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hvilken stepping har den? ANDA? AKBA? det står på kjernen en masse tall, kan du poste dem? Har selv en AKBA 800 MHz Duron, stående i et ABIT Kt7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå