Deluxus Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hei jeg har en asus G73sw notebook. prossesor: intel core i7-2630qmcpu 2ghz 2ghz ram: 8gb system type: windows 7 64 biters grafikkkort: nvidia geforce gtx460 skal spille guild wars 2 og må spille det på low , og da lagger det av og til en del så runner det bra her og der. noen som vet om dette ikke er bra nok spesifikasjoner til spillet siden jeg må runne det med nesten alt på low for og ha 60 fps ? Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 dataen skal ikke runne spilla for deg, det må du gjøre selv 8 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) ? runne = fullføre spill. Søstra mi spiller GW2 på en langt svakere laptop og oppnår 15-20 fps på low, så her er det sikkert noen drivere som må oppdateres. Selv spiller jeg på en 2 år gammel stasjonær med følgende specs: AMD Phenom II X4 965 ATI 5870 8GB 1600 Mhz ram Og jeg har stabilt en fin flyt i spillet, men FPS varierer fra 50-80. Endret 1. september 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Dårlig humor fra min side.. Lenge siden du har formatert? Endret 1. september 2012 av major_stuen Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Dårlig humor fra min side.. Lenge siden du har formatert? har ikke formatert den enda har hatt den i litt øve et år vurderer og gjøre det snart og se om det skjer noen forandring men har nettopp oppdatert mange drivere men ser ikke ut som det skulle hjelpe. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Mitt beste tips er å prøve en formatering da tror jeg, selv liker jeg å gjøre dette 2-3 ganger i året.. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 har det noen grunn med at pcen følger det med så mange extra programmer ? og blir driverene slettet ? og er det smart og ta de programmene eller bør jeg formatere den uten noen extra asus program ? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Enkelte asus programmer kan være kjekke å ha. F.eks strømstyring og viftestyring. Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 er 60fps på ett gtx460 med 1920x1080 oppløsning ett for dårlig tall i guild wars 2 på low? Det er noe det første jeg ville fått rede på før jeg hadde giddet formatere. Hadde ett gtx 460 i en stajonær pc litt for litt siden og opplevde det som bare halvspreke saker. Lenke til kommentar
Wartorn Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Det er jo garantert et GTX 460M også, som er mye mindre kraftig enn desktopvarianten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå