Salemonsen_ Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hei! Jeg har da installert ICS på S2'n min, men den nekter å la meg synkronisere med google+ og generelt sett alt med google kontoen min. Har søkt en del på nettet, men finner ikke noe løsning til dette. Når jeg skulle registrere googlekontoen min via google play så kommer en feilmelding opp: "google+ har stoppet". Når jeg prøver å gå inn på appen nå så står det bare "tjener feil, prøv igjen", men det skjer fortsatt ingenting Håper på rask hjelp! Mvh Mikael Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Har du oppdatert på normal måte direkte på telefonen (evt. via KIES)? Da skal jo alt være som før oppdateringen. Hvis ikke kan du prøve å tømme midlertidige filer til de forskjellige appene. F.eks.: Innstillinger >> Apper >> Google Play Butikk >> Fjern data/hurtiglager Hvis ikke dette hjelper, kan du prøve å fjerne Google-kontoen din under Innstillinger >> Kontoer/synkronisering, restarte og legge den inn igjen. Hvis heller ikke dette fungerer, ville jeg prøvd å Fabrikknullstille (Innstillinger >> Lagring). OBS: Du mister alt som ikke er på minnekortet! Evt. vente og se om noen andre har flere tips. Lykke til! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Litt offtopic, men har en S2 som jobbtelefon, med ferdig oppsettet jobbepost og en app vi bruker på jobb for å holde orden på forskjellige ordre og timer. Har forsåvidt 4.0.3, men den maser om oppdatering så tenker det må være 4.0.4 som er kommet til S2? Spørsmålet mitt er om jeg vil miste tilgang til eposten og jobb-appen om jeg oppdaterer? Er mye serverinstillinger osv som man må passe på for at det skal fungere. Endret 3. september 2012 av baguett Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Jeg har prøvd alt av dette, men play store nekter meg tilgang enda. Jeg oppdaterte tlf ved bruk av ROM på minnekort å starte opp tlf ved bruk av volum opp tast+hometast+powertast fuglte en guide på nettet hvordan man skulle gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå