Gå til innhold

[Samsung Galaxy S2] Etter installasjon av ICS går det ikke å synkronisere Google+ mv

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har da installert ICS på S2'n min, men den nekter å la meg synkronisere med google+ og generelt sett alt med google kontoen min.

Har søkt en del på nettet, men finner ikke noe løsning til dette.

Når jeg skulle registrere googlekontoen min via google play så kommer en feilmelding opp: "google+ har stoppet". Når jeg prøver å gå inn på appen nå så står det bare "tjener feil, prøv igjen", men det skjer fortsatt ingenting

Håper på rask hjelp!

Mvh

Mikael :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du oppdatert på normal måte direkte på telefonen (evt. via KIES)?

Da skal jo alt være som før oppdateringen. Hvis ikke kan du prøve å tømme midlertidige filer til de forskjellige appene. F.eks.:

Innstillinger >> Apper >> Google Play Butikk >> Fjern data/hurtiglager

Hvis ikke dette hjelper, kan du prøve å fjerne Google-kontoen din under Innstillinger >> Kontoer/synkronisering, restarte og legge den inn igjen.

Hvis heller ikke dette fungerer, ville jeg prøvd å Fabrikknullstille (Innstillinger >> Lagring). OBS: Du mister alt som ikke er på minnekortet!

Evt. vente og se om noen andre har flere tips. Lykke til!

Lenke til kommentar

Litt offtopic, men har en S2 som jobbtelefon, med ferdig oppsettet jobbepost og en app vi bruker på jobb for å holde orden på forskjellige ordre og timer.

Har forsåvidt 4.0.3, men den maser om oppdatering så tenker det må være 4.0.4 som er kommet til S2?

Spørsmålet mitt er om jeg vil miste tilgang til eposten og jobb-appen om jeg oppdaterer? Er mye serverinstillinger osv som man må passe på for at det skal fungere.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...